تاریخ انتشار :جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۶
امام جمعه موقت زابل گفت: زمانی که مسئولان و صاحبان کارخانه‌های تولید، به وظیفه قانونی خود در مسیر تولیدباکیفیت خدمت کنند سفره مردم هم بهتر می‌شود.
مهارتورم و افزایش تولید باکیفیت باعث بهترشدن سفره مردم می‌شود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام محمودوحیدی‌راد امام جمعه موقت شهرستان زابل در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بعد از سفارش به تقوای الهی و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و عیدنوروز بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که کشور درگیر آن است هر ساله مقام معظم رهبری، در هرسال شعاری انتخاب نموده تا مسئولین تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به مشکلات کشور و تورم افسارگسیخته، امسال از طرف مقام معظم رهبری مزین به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است چرا که زمانی تورم مهار شود و تولید هم زیاد افزایش یابد آن زمان سفره مردم گسترده تر می‌ شود.

حجت‌الاسلام وحیدی‌راد تصریح کرد: اما زمانی این شعار می‌تواند جامه عمل بپوشاند که کسانی که صاحب کارخانه و تولیدات هستند در این مسیر تولید درحال خدمت هستند تلاش‌شان بر این باشد که هم تولید باکیفیت و هم افزایش تولید داشته باشند و مردم را با کیفی تولید کردن جذب کنند و تولیدکنندگان وظیفه ذاتی خود را به نحواحسن انجام دهند.

خطیب نمازجمعه زابل خاطرنشان کرد: مردم تا جایی می‌توانند و جنس موردنظرشان در بازار ایرانی وجود دارد سعی کنند از تولید داخلی استفاده کنند و تاکید اول بر کیفی بودن جنس داخلی از طرف تولیدکنندگان است و فروشندگان محترم هم نسبت به افزایش درصد فروش‌شان دقت کنند و بیشتر از درصدی که حقشان است از مردم بیشتر نگیرند و اموال و زندگی‌شان را به حرام آلوده نکنند تا برکت در اموال و زندگی‌شان از دست ندهند.

وی تاکید کرد: مسئولان نیز باید به وظیفه قانونی و ذاتی خویش عمل کنند وگرنه مردم به در روز قیامت به دلیل آنچه مسئولین به وظیه‌شان عمل نکردند یقه‌شان را خواهند گرفت و باید به خاطر عمل نکردن به وظیفه باید در برابر شهدای عزیز پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت زابل ادامه داد: وقتی تورم افزایش پیدا کند تورم مهار خواهد شد و شعار و فرموده مقام معظم رهبری که نیاز به فرهنگ‌سازی بیشتر دارد و این یکی از وظایف صدا و سیمای کشور است.

وی افزود: متاسفانه امروزه می‌بینیم وضعیت پوشش در جامعه مناسب نیست و تغییر کرده و این مورد را در شهرستان زابل و منطقه سیستان هم این روزها شاهد هستیم آن هم در سیستانی که صبغه مذهبی و ولایتمداری و تاریخی دارد و باید در این خصوص از مسئولین درخواست و مطالبه کرد چرا که خون هزاران شهید برای حفظ حجاب و چادر ریخته شده است.


انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdciyvaz3t1awz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما