تاریخ انتشار :جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۱
امام جمعه موقت شهرستان زاهدان:

کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد

امام جمعه موقت زاهدان گفت: کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد دشمن از این طریق به دنبال ضربه زدن به نظام است.
کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین سجادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان بیان کرد: ماه مبارک رمضان آثار بسیاری بر روی انسان دارد از جمله این آثار کمتر شدن گناه در جامعه و استحکام خانواده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ حدود پنج ماه کشور درگیر اغتشاشات و فتنه بود که همه معاندان و منافقان در داخل و خارج از کشور با هم همدست بودند اما اتفاقات مثبتی هم در سال ۱۴۰۱ رخ داد که از جمله آن ایجاد روابط سیاسی میان ایران و عربستان بود.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: رهبر عزیز انقلاب شعار "مهار تورم و رشد تولید" را به عنوان شعار سال ۱۴۰۲ قرار دادند بنابراین مسئولان وظیفه دارند تا برای تحقق این شعار قدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر مسئله اقتصاد را در راس همه شعارها قرار دادند زیرا دشمنان از همه توانایی خود برای ضربه زدن به اقتصاد کشور استفاده کرده‌اند.

حجت الاسلام سجادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم مشهد مقدس تشریح کرد: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و دشمن همواره بدنبال این است که هویت اسلامی و ایرانی من و شما را بگیرد اما ما اهل مقاومت هستیم، دشمن از راههای مختلف در صدد کمرنگ کردن انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی هستیم این جنگی است که دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی ایجاد کرده است اما برخلاف انتظار دشمن پیشرفت کردیم و این جنگ موجب رشد کشور شده است.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: افزایش تولید و دوری از اسراف و تجمل گرایی موجب کاهش تورم می‌شود.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcbwwb88rhbs8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها