تاریخ انتشار :شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۰۵
کارشناس سیاسی گفت: شعار «مهار تورم و رشد تولید» نقشه راه کشور در سال جاری است.
شعار سال، نقشه راه کشور محسوب می‌شود
عیسی نکویی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون ضمن تبریک سال ۱۴۰۲ دررابطه‌با نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: طبق نام‌گذاری شعار سال به‌عنوان مهار تورم و رشد تولید، باید تلاش مسئولان و مردم در کنار یکدیگر باید در راستای تحقق شعار سال رقم بخورد.

وی افزود: باید با مهار تورم، شاهد رونق تولید و رشد اقتصادی و بهبود وضع معیشت مردم باشیم، رشد تولید و رونق اقتصاد عاملی در افزایش صادرات به شمار می‌رود، باید مردم و مسئولین از این نقشه راه حمایت کرده تا ضمن محقق‌شدن اهداف، دشمنان را در اجرای توطئه‌های شومشان در جنگ اقتصادی ناکام گذاریم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: دشمن سالیان متمادی است که دست از دشمنی خود برنداشته و هر بار حربه‌ای جدید به‌کارگیری کرده و شکست می‌خورد، اکنون که به فرموده رهبر انقلاب در جنگ ترکیبی به سر می‌بریم با تلاش‌های صورت‌گرفته نقشه دشمنان نقش‌برآب شده، در اغتشاشات اخیر که دشمن تمام تلاش خود را برای القای ناامیدی به مردم جزم کرده بود دیدیم که مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زده و حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام کردند و این حضور عامل عصبانیت دشمنان و خنثی‌سازی نقشه استکبار جهانی شد.

وی ادامه داد: با مدیریت می‌توان از مشکلات و گرفتاری‌های گذر کرد، باید مسئولان به‌گونه‌ای عمل کنند که مردم به انقلاب امیدوارتر شود، باید از تجمل‌گرایی به‌دور باشیم و با حمایت از تولید داخل سهمی در پیشرفت‌های تولید داخل داشته باشیم.

نکویی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است، گفت: باید تمام تلاش خود را بکار گرفته تا علاوه بر رفع مشکلات، بتوانیم در راستای تحقق اهداف انقلاب گام برداریم و بیرق را به دست صاحب اصلی‌اش امام‌زمان (عج) برسانیم.

 انتهای پیام/ خ
 
https://asrehamoon.ir/vdcjooevhuqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما