تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۵
شهید حسین مسافر در وصیت‌نامه خودنوشت: مواظب باشید که دشمنان اسلام بین شما و صفوف مستحکمتان تفرقه نیندازند.
مواظب باشید که دشمنان اسلام بین شما و صفوف مستحکمتان تفرقه نیندازند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، شهید حسین مسافر در سال ۱۳۴۷ در نهبندان متولد شد و در تاریخ هشتم بهمن‌ماه ۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
بسم رب الشهداء و الصدیقین

 ملت مبارز صبور ایران به‌خصوص شما جوانان و رزمندگان عزیز دعا و استغفار را فراموش نکنید که بهترین دارو برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و مواظب باشید که دشمنان اسلام بین شما و صفوف مستحکمتان تفرقه نیندازند و شما عزیزان را از روحانیت جدا نکنند که اگر موفق به چنین عملی شدند روز بدبختی شما و همه مسلمین خواهد بود و روز شادی ابرقدرت‌ها و ملحدان ازخدابی‌خبر است.

 از شما ملت مسلمان و ایثارگر بخصوص شما جوانان عزیز و حزب‌الله عاجزانه تقاضا می‌کنم که «در حضرت امام بیشتر دقیق شوید و در او ذوب شوید، همان‌طور که او در اسلام ذوب شده» و سعی کنید عظمت او را بیابید و بهتر او را بشناسید گر چه ما هنوز هیچ‌کدام نتوانسته‌ایم امام را آن‌چنان که هست بشناسیم من مطمئن هستم که اگر شما عزیزان امام را بشناسید هیچ‌وقت از او دست برنداشته و تسلیم امر او خواهید بود؛ چون او تسلیم امر خدا و ائمه و عصمت و طهارت است و حرف او حتماً حرف خدا در قرآن است و حرف حضرت رسول اکرم (ص) است و اگر شهادت نصیبم گشت. آنان که پیرو خط سرخ حضرت امام نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند، بر من نگریند و بر جنازه‌ام حاضر نشوند، اما باشد که این خون‌های شهدا آنها را نیز از خواب بیدار کرده و به رحمت الهی نزدیکشان کند.

 و شما ای پدر و مادر مهربانم از شما می‌خواهم که مرا ببخشید، زیرا که زحمات بسیاری را بر من کشیده و من نتوانسته‌ام فرزندی خوب برای شما باشم.

ای مادر مهربانم که چه رنج‌ها را به خاطرم متحمل شده‌ای، از تو عاجزانه می‌خواهم که حلالم کن و معذرت می‌خواهم از این که نتوانسته‌ام باری از دوشت بردارم، بلکه همیشه باری بوده‌ام بر دوشت.

 از شما ای پدر مهربانم می‌خواهم که به‌خاطر همه زحمات زیادی که بر من کشیده‌ای ببخشی و از شما برادران و خواهرانم می‌خواهم که مرا ببخشید، اگر نتوانسته‌ام برادری خوب برایتان باشم و هرگونه خلاف و اشتباهی از من دیده‌اید به بزرگواری خودتان مرا ببخشید و از تو ای برادرم و از تو ای خواهرم می‌خواهم که نگاه و حجابتان را حفظ کنید و از تو ای خاله مهربانم که زحمات زیادی بر من کشیده‌ای، طلب بخشش می‌کنم و از شما ای پسرخاله مهربانم می‌خواهم که مرا حلال کنی و از این که در طی چند سالی که زحمات زیادی بر من کشیده‌ای طلب بخشش می‌کنم و جانمازی را که در جیب ساکم است، آن را همراه دفن نمایید.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchw6nz-23nmzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما