تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۰
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: نام‌گذاری شعار سال همگان را تشویق به اقتصاد پویا و بدون وابسته به کشورها می‌کند.
مردم و مسئولین باید از پتانسیل‌ها و توان داخلی کشور استفاده کنند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون،، اسماعیل حسین زهی با اشاره به اهمیت انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار تفتان ما گفت: نام‌گذاری هر سال از جانب رهبر معظم انقلاب طی سالیان گذشته مرتبط به موضوعات اجتماعی، دینی، فرهنگی است که ایشان با استناد به مشکلات موجود از سراسر کشور به آن می‌پردازند.

وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر باتوجه‌به مشکلات اقتصادی انتخاب شعار سال بیشتر به مسائل اقتصادی کشور گره‌خورده است.

نماینده مردم خاش در مجلس افزود: باتوجه‌به نام‌گذاری و انتخاب شعار از سوی مقام معظم رهبری دولت‌ها و سایر قوا توجه ویژه‌ای به این نام‌گذاری‌ها داشته و با برگزاری نشست‌ها و سمینارها در این راستا سعی در نزدیک‌شدن و تحقق شعار سال در کشور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین باید در تحقق شعار انتخاب شده کوشا باشند گفت: کشور ما با داشتن پتانسیل‌ها و سرمایه‌ها و اتکا به توان داخلی در جهان تعیین‌کننده است و مسئولین باید با توجه ویژه‌ای پیگیر در تحقق این مهم باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شعار سال انتخاب شده توسط رهبر انقلاب باعث برجسته‌سازی و به‌نوعی تشویق و توجه به وضعیت موجود در کشور است که باهمت مردم، مدیران، مسئولین و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور محقق خواهد شد.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcfxcdy0w6dt0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها