> هشدار حزب الله عراق به آمریکا | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
گردان‌های حزب‌الله عراق به آمریکایی‌ها هشدار دادند که در صورت هرگونه حمله به پایگاه‌های مقاومت در عراق به‌صورت مستقیم هدف قرار می‌گیرند.
هشدار حزب الله عراق به آمریکا
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ «ابوعلی العسکری» سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق با تبریک عملیات مقاومت مردمی سوریه علیه اشغالگران آمریکا هشدار داد: «در صورتی که آمریکا هرگونه حماقتی در هدف قرار دادن مجاهدان و مقر‌های ما مرتکب شود، گردان‌های حزب‌الله نیز به صورت مستقیم مقر‌های آمریکایی در منطقه را هدف قرار خواهد داد».
به گزارش العالم، ابوعلی العسکری اعلام کرد که گردان‌های حزب‌الله عراق نقشی در حمله به پایگاه‌های آمریکایی نداشته و مقر‌های آن نیز هدف قرار نگرفته است.
جمعه‌شب، دو پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در دو میدان نفتی و گازی «کونیکو» و «العمر» در دیرالزور سوریه هدف حملات راکتی قرار گرفت.
منابع خبری گزارش دادند که بیش از ۲۰ راکت به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر در سوریه شلیک شده است.
به گفته برخی منابع در این حملات راکتی، یک پیمانکار آمریکایی کشته شده و چند آمریکایی نیز زخمی شدند.
یک منبع نظامی آمریکا هم مدعی شد که پدافند هوایی آمریکا ۲ پهپاد از ۳ پهپادی را که به یکی از مواضع آمریکا در شرق سوریه حمله کرده بود، سرنگون کرد.
در عین حال وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، هواپیما‌های آمریکایی که دیرالزور در شرق سوریه را هدف قرار دادند از پایگاه «العدید» قطر بلند شده بودند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcb5wb80rhbs5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما