تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۳
کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: باتوجه‌به امکانات و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در این فصل بهتر از انتظار نتیجه گرفتیم.
آلومینیوم فراتر از انتظار نتیجه گرفت/ امکانات داوران بسیار کم است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ میلاد فخرالدینی درباره سالی که بر آلومینیوم گذشت سخن گفت و اظهار داشت: ۱۴۰۱ آلومینیوم عملکرد خوبی نسبت به بودجه تیم و هدف باشگاه داشت. فراتر از انتظار نتیجه گرفتیم و بازی‌های خوبی را انجام دادیم. در این فصل و فصل گذشته بازی‌های با ثباتی داشتیم. توانستیم در برابر تیم‌ها خوب بازی کنیم.
در دیدار برابر ذوب آهن مستحق باخت نبودیم
وی بهترین بازی ایمن فصل از لیگ برتر را برای آلومینیوم برد ۳ بر صفر برابر نساجی دانست و گفت: بازی بدی نداشتیم، اما از لحاظ نتیجه ما برابر ذوب آهن یک بر صفر در اصفهان بازی را واگذار کردیم. مستحق باخت نبودیم و باید این دیدار را می‌بردیم.
قضاوت بدی از داوران در این فصل ندیدیم
کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره سطح داوری در این فصل یادآور شد: داوران هم انسان هستند و می‌توانند خطا کنند و اشتباه سوت بزنند. دست خودشان نیست و بالاخره در قضاوت‌ها اشتباهاتی هم وجود دارد، اما در کل قضاوت بدی در بازی‌هایی که در مصاف با تیم‌ها در لیگ این فصل داشتیم، از داوران ندیدیم.
با ورود VAR حقی از تیمی ضایع نمی‌شود
وی اضافه کرد: داوران امکانات بسیار پایینی دارند و با ورود و VAR شرایط خیلی بهتر می‌شود و مربیان و بازیکنان بیشتر تمرکز خود را روی بازی‌ها می‌گذارند. خیال آن‌ها راحت می‌شود که VAR هست و حقی از تیمی ضایع نمی‌شود.
در ۱۴۰۱ مدعیان قهرمانی را متوقف کردیم
فخرالدینی گفت: تیم‌هایی که ثبات داشته و تغییرات زیادی نداشتند، همواره موفق بودند و آلومینیوم در زمره این تیم‌هاست. تیم ما هم سال خوب و با ثباتی را پشت سر گذاشت و توانستیم یکی از تیم‌هایی باشیم که کمترین گل خورده را داریم و امتیازات خوبی را در این فصل گرفتیم و مدعیان قهرمانی را متوقف کردیم. ۱۴۰۱ در کل سال خوبی برای آلومینیوم بود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcipvazrt1awr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما