ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> با اجرای قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب‌وکار شاهد رونق در بخش تولید خواهیم بود | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: ما قوانینی همچون بهبود فضای کسب‌وکار و تسهیل در صدور مجوزهای کسب‌وکار و قانون اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی را داریم که اجرای کامل این قانون‌ها ما را در رسیدن به هدفمان در بحث رشد تولید یاری خواهد کرد.
با اجرای قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب‌وکار شاهد رونق در بخش تولید خواهیم بود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازخبرگزاری فارس؛ جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال کاهش تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت ما قوانین مختلفی همچون قانون بهبود فضای کسب و کار قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و قانون اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی را در حوزه تولید داریم که اگر به خوبی اجرا شوند مشاهده پیشرفت های قابل توجهی در این حوزه خواهیم بود.
وی افزود: کاهش تورم و رشد تولید تنها کار قوه مجریه نیست و قوای دیگر نیز باید در کنار قوه مجریه و همراه با آن باشند تا ما بتوانیم به هدف آن در کاهش تورم و رشد تولید دست پیدا کنیم. به عنوان مثال قوه قضائیه می‌تواند با اقدامات به موقع و به جای خود گام های موثری در ارتباط با بحث تولید و ایجاد رشد و رونق در این حوزه بردارد.
قادری خاطرنشان کرد: بخش خصوصی همچون اتاق بازرگانی و اتاق اصناف نیست و به جای اینکه در کنار بنشینند و انتقاد کنند باید وارد گود شوند و دولت را در بحث کاهش تورم و رشد تولید یاری رسانند.
وی افزود: باید با تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و حمایت از تولیدکنندگان ریسک سرمایه‌گذاری در کشورمان را پایین بیاوریم و از این طریق زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم کنیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcg379quak9nx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما