تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸
اتفاقات اخیر در فرانسه و رژیم صهیونیستی، در حقیقت تعبیر وارونه رویا‌ها و خواب مسئولان آن‌ها است که برای مردم ما و جمهوری اسلامی ایران دیده بودند.
تعبیر وارونه رویای سران فرانسه و رژیم صهیونیستی
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، مجید بامری خبرنگار بلوچ طی یادداشتی نوشت؛ خواب آشفته‌ای که رژیم صهیونیستی و کشور‌های غربی برای کشور ما دیده بودند، با جزئیات برای خودشان در حال تعبیر است؛ از یک سو معترضان در فرانسه به خیابان‌ها آمده‌اند و از سویی فریاد معترضان با جمعیت صدهاهزار نفری در سرزمین‌های اشغالی بلند است.

رژیم جعلی صهیونیستی و مسئولان آن، روز‌های پر از دلهره و اضطرابی را می‌گذرانند و‌امیدواریم که این اعترضات منجر به نابودی این رژیم منحوس و کودک‌کش شود.

جنگ و آشوب، سوغات و هدیه این رژیم کثیف برای کشور‌های دیگر و به ویژه مسلمانان بوده که اکنون در مناطق اشغالی در حال رخ دادن است.

از طرفی دیگر دولت فرانسه و رئیس جمهور آن که مستقیماً با سران اغتشاشگر دیدار می‌کرد و آن‌ها را تشویق به ضربه زدن جمهوری اسلامی می‌کرد، اکنون خود درگیر با معترضان است.

هر چند کشور‌های غربی و سران آن‌ها بعد مدت‌ها که حضور باشکوه و حماسی مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدند، اعلام کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران پابرجا و استوار است و هیچ کشور و قدرتی توان برکناری و جابجایی آن‌ها را ندارد و به قدرت نظام اسلامی ما اعتراف کردند.

همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند رژیم صهیونیستی روی خوش و امنیت را نخواهد دید و روز به روز به تاریخ انقضا خود نزدیک می‌شود.

در هر حال باید گفت که اتفاقات اخیر در فرانسه و رژیم صهیونیستی، در حقیقت تعبیر وارونه رویا‌ها و خواب مسئولان آن‌ها است که برای مردم ما و جمهوری اسلامی ایران دیده بودند.

انتهای‌ خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcfycdyxw6dtma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها