ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> قریب به یک میلیون تن کالا از طریق راه آهن جنوب شرق حمل شده است | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۳۹
سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: در بازه زمانی سال‌ گذشته ۹۰۰ هزار و ۳۱۶ تن کالا در راه آهن جنوب شرق حمل شده است.
قریب به یک میلیون تن کالا از طریق راه آهن جنوب شرق حمل شده است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، مجید ارجونی بیان کرد: در بازه زمانی سال‌ گذشته ۹۰۰ هزار و ۳۱۶ تن کالا در راه آهن جنوب شرق حمل شده، که نسبت به ۸۵۲ هزار و ۱۱۴ تن مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رشد ۶ درصدی داشته است.
 
وی در خصوص تخلیه و بارگیری کالا افزود: در این بازه زمانی ۷۵۰ هزار و ۵۲۹ تن کالا در این اداره کل تخلیه شده که نسبت به ۷۰۴ هزار و ۸۳۰ تن مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رشد ۶ درصدی را نشان می دهد.
 
سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق تصریح کرد: میزان بارگیری کالا در این مدت ۱۴۹ هزار و ۷۸۷ تن بوده که نسبت به ۱۴۷ هزار و ۲۸۴ تن مدت مشابه ۱۴۰۰ رشد دو درصدی داشته است.
 
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱، ۲۷ هزار و ۶۸۴ تن کالا از طریق ناوگان راه آهن جنوبشرق ترانزیت شده که نسبت به ۲۳ هزار و ۷۳۶ تن مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رشد ۱۷ درصدی را نشان می دهد.
 
سرپرست اداره راه آهن جنوب شرق یادآور شد: در این مدت، ۳۹ هزار و ۵۴۴ تن کالا به کویته پاکستان صادرات ریلی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸۶۱ درصدی داشته است.
 
ارجونی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی سال ۱۴۰۱ در مجموع ۸۰ هزار و ۸۶۷ تن حمل کالاهای بین المللی داشتیم که نسبت به ۴۳ هزار و ۹۳۴ تن مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رشد ۸۴ درصدی را نشان می‌دهد.
 
وی بیان کرد: گوگرد عمده کالای ترانزیتی این خط ریلی و سیمان، گوگرد، قیر، اسید، رنگ و زغال سنگ عمده کالاهای صادراتی به مقصد پاکستان محسوب می‌شود.
انتهای خبر/ س
https://asrehamoon.ir/vdchx6nzv23nmxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما