> به صدا درآمدن زنگ هشدار کرونا در زاهدان | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸
رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: متاسفانه پس از ۱۵۵ روز بدون فوتی کرونا، بار دیگر این ویروس منحوس روز گذشته جان یکی از شهروندان زاهدانی را گرفت.
به صدا درآمدن زنگ هشدار کرونا در زاهدان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سید محمود فاطمی بیان کرد: با وجود همه هشدارها و آغاز پیک هشتم کرونا و بالا رفتن تعداد موارد ابتلا در روزهای اخیر باز هم شواهد نشان از کم توجهی شهروندان عزیز به رعایت شیوه نامه های بهداشتی خصوصا در اماکن عمومی و دید و بازدیدهای نوروزی است.
 
وی افزود: از مردم عزیز که در گذشته با رعایت دستورالعمل‌ها، مهمترین نقش را در غلبه بر این بیماری ایفا کرده‌اند انتظار همراهی با مدافعان سلامت و عمل فعالانه به توصیه‌های بهداشتی را داریم.
 
رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: به این منظور شهروندان گرامی بویژه سالمندان و افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای لازم است تا در صورت امکان در خانه بمانند، همچنین افراد دارای علامت بهتر هست در دورهمی ها و مراسم افطاری شرکت نکرده و در صورت لزوم حتما در اماکن عمومی از ماسک استفاده شود.
 
وی گفت: همچون گذشته تزریق واکسن کووید۱۹ و دُز یادآور در افرادیکه ۶ ماه از آخرین نوبت دریافت آنها گذشته در پیشگیری از بیماری و یا شدت آن بسیار حائز اهمیت است.
 
انتهای خبر/ س
 
 
 
  https://asrehamoon.ir/vdcdsj0f9yt0ks6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما