تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
فرمانده سپاه نیکشهر گفت: در پی اعتراضات شهروندان مبنی بر گران فروشی و در راستای تحقق شعار سال تیم نظارتی بر بازار ماه مبارک رمضان فعالیت خود را در نیکشهر به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف آغاز کرد.
آغاز گشت‌های نظارتی بازار نیکشهر به همت بسیج اصناف
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حسین نکوئی در گفتگو با خبرنگار استال پرس بیان کرد: با توجه به اعتراضات مردمی مبنی بر گران فروشی در سطح شهرستان یک تیم متشکل از بسیج سپاه نیکشهر، اداره صمت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت جهت کنترل و پایش بازار ماه مبارک رمضان و نوروز تشکیل و از صبح روز گذشته بازدید‌های خود را از سطح شهر آغاز کرده‌اند.

وی افزود: تیم نظارتی و بازرسین اتاق اصناف و حوزه مقاومت بسیج اصناف واحد‌های صنفی که کالا‌های پر مصرف مردم را به فروش می‌رسانند را مورد ارزیابی قرار دادند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان مربوطه تخلف برخی از واحد‌های صنفی محرز و عمده تخلف عدم درج قیمت، گران فروشی، فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته بود که اعمال قانون صورت گرفت و واحد‌های صنفی متخلف پلمب شد.

نکوئی در ادامه گفت: باتوجه به شعارمحوری سال و تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی برمهار تورم برخودلازم دانستیم جهت رفاه حال مردم و اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب، در صحنه ورود پیداکرده و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

وی اذعان کرد: بازدید و پایش بازار ادامه دارد و طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد شد اما از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، رعایت نکردن بهداشت، و فروش موادغذایی تاریخ گذشته را به بسیج اصناف گزارش کرده و مانع به خطر افتادن سلامت همشهریان خود شوند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcexv8zfjh8nxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما