تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر گفت: اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان با شروع سال نو کلید خورد.
اجرای مانور طرح بسیج سلامت نوروزی بهداشت محیط در ایرانشهر/نظارت‌های بهداشتی تشدید شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون میثاق دست پاک در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در بازرسی بهداشتی که از یک‌ هزار و صد و هفده اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان ایرانشهر پنج واحد صنفی مختلف پلمب و ۹۵۲۶کیلوگرم(۹تن و۵۲۶کیلوگرم)مواد غذایی فاس و تاریخ منقضی در نیمه اول نوروز توسط بازرسان سلامت محیط کار شهرستان جمع‌آوری انجام شد. 

وی افزود: براساس ابلاغ برنامه نظارتی، بهداشت محیط و حرفه‌ای در ایام نورورز و ماه مبارک رمضان و مطابق سال‌های گذشته چهار تیم نظارتی متشکل از سه تیم محیطی و یک تیم مستقر در ستاد مرکز بهداشت وظیفه بازرسی از مراکز حساس تهیه و توزیع موادغذایی بر عهده دارند.

این مسئول تصریح کرد: بازرسی‌های بهداشتی از اماکن حساس و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت جهت دریافت و پیگیری هرگونه شکایت و تخلفات در این زمینه در اختیار مردم قرار دارد.

پاک دست عنوان کرد: با شروع طرح بسیج سلامت نوروزی و تلاش بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر  ۹۴۰ کیلوگرم انواع لبنیات نوشیدنی و خوراکی جات غیر قابل مصرف و فاسد نیز شناسایی و جمع آوری شد.

دهمیری مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای ضمن تاکید بر استمرار جدی و تشدید بازرسی و اقدام قانونی در خصوص اقلام غذایی تاریخ منقضی، خواستار توجه بیش از پیش متصدیان پخش و توزیع مواد غذایی و کنترل تولید و انقضاء مواد غذایی شد. 

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcbawb8frhbsfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما