> جلسات خوبی با حامی مالی برگزار کردیم | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۹
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بتوانیم هر چه سریع‌تر پول استراماچونی را به او پرداخت کنیم.
جلسات خوبی با حامی مالی برگزار کردیم
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ علی فتح الله زاده در خصوص اینکه آیا خبر خوبی برای هواداران استقلال دارد، اظهار داشت: با چند جا صحبت کردیم. برای قرارداد مدام این طرف و آن طرف می‌رویم. با چند نفر صحبت کردیم. توکل به خدا، با دو سه شرکت در حال مذاکره هستیم. ان‌شااللهبه زودی مشخص می‌شود که کدام‌شان قبول کنند اسپانسر ما شوند.
وی در مورد اینکه زمانی باقی نمانده،  گفت: پول بیاید من یک روزه جا به جایش می‌کنم. همراه اول اسپانسر ما نبود، به چند شرکت از جمله همراه اول پیشنهاد دادیم. می‌توانند قبول کنند می‌توانند قبول نکنند. قرارداد نداشتند. باید تلاش کنیم اسپانسر پیدا کنیم که بتوانیم این کار را انجام بدهیم. سه پیشنهاد دادم. گفتم زمین کمپ ناصرخان را داریم که خودم چندسال پیش گرفتم. سندی داریم که الان آزاد است می توانند آن را بردارند. بخشی از پول را به ما و بخشی را به وزارت ورزش بدهند.
مدیرعامل استقلال تصریح کرد: گفتیم شرکت یا بانکی بیاید ما سند بگذاریم.  صدتا به ما قرض بدهد ما پرداخت کنیم. این دو کاری است که می‌توان انجام داد. یا نه، اگر بشود سازمان خصوصی سازی پولی داشته باشد به ما کمک کند. بعد که سهام ما را فروختند از پولش بردارند. خود قربان زاده همراه من بوده و تلاش می‌کند. قرار است پیگیری کند. ما قهر نبودیم. اطلاعات را به آن بنده خدا غلط داده بودند. من مدیرعاملم، هر چکی در باشگاه صادر شود امضایش با مدیرعامل است. چک چهار بازیکن بوده ۱۰سالم گذشته بود. قانونی اقدام کرده بودند. ۱۲-۱۴ میلیارد می‌خواستند که باید طبق قرار قوه قضائیه به آن‌ها می‌دادیم. صحبت کردیم، ۱۲ میلیارد را ۵میلیارد کردیم و به آن‌ها دادیم. هرکسی اگر چیزی به نام من آورد پول‌گرفته بودم جایزه دارد.
وی تصریح کرد: آن چک هم ۴۰۰ میلیون نبود، یک میلیون و صد بود از ۱۰ سال پیش، به قربان زاده هم توضیح دادم. او هم بر اساس توضیحات قبلی این را مطرح کرد.
فتح‌ الله زاده در مورد اینکه هواداران نگران پرداخت نشدن پول هستند، گفت: تافردا بعداز ظهر که وقت داریم تمام تلاشم را می‌کنم. اگر نشد صادقانه به هوادار می‌گویم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcftcdyvw6dtma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها