تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۹
دیدار دوستانه بین شیلی و پاراگوئه به بازی‌ای پربرخورد و پرتنش تبدیل شد که با اخراج سه بازیکن همراه بود و با گلی عجیب‌وغریب در وقت‌های تلف‌شده با نتیجه ۳-۲ به سود شیلی به پایان رسید.
شیلی ۳-۲ پاراگوئه
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ دیدار دوستانه شیلی و پاراگوئه که امروز صبح به وقت ایران در سانتیاگو، پایتخت شیلی، برگزار شد یکی از آخرین دیدار‌های دوستانه ملی در فیفادی ماه مارس بود.
دیدار دوستانه‌ای که شباهت چندانی به یک مسابقه دوستانه نداشت. شیلی و پاراگوئه در ورزشگاه پر از تماشاچی استادیو مونومنتال داوید آریانو جدالی پربرخورد و پرتنش را به نمایش گذاشتند که با اخراج دو بازیکن پاراگوئه و یک بازیکن شیلی همراه بود.
شیلی میزبان اولین گل بازی را در نیمه اول به ثمر رساند. پائولو دیاز، دفاع وسط باشگاه ریورپلاته، در دقیقه ۲۶ پاس مارسلینو نونز، هافبک نوریچ، را به گل اول شیلی تبدیل کرد تا شاگردان ادواردو بریزو از حریف پیش بیفتند.
نیمه اول با برتری پاراگوئه به پایان رسید. شیلی با حضور پرتعداد تماشاچیان خودی در نیمه دوم تلاش زیادی کرد تا عقب‌افتادگی را جبران کند و در دقیقه ۷۵ توسط الکسیس سانچس، مهاجم کارکشته خود، که در حال حاضر بازیکن مارسی فرانسه است گل دوم را به ثمر رساند و کار را به تساوی کشاند.
بازی که از ابتدا با برخورد‌های فیزیکی پرتعداد بازیکنان دو تیم همراه بود از این دقیقه پرتنش‌تر ادامه پیدا کرد و در ادامه تنها در عرض ۴ دقیقه با اخراج سه بازیکن دو تیم همراه شد.
اولین اخراجی دو تیم پائولو دیاز از شیلی بود که در دقیقه ۸۱ با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بیرون رفت. رومن سوسا از پاراگوئه هم تنها چند ثانیه بعد به‌دلیل حرکت خشن از بازی اخراج شد. در دقیقه ۸۵ گی‌یرمو باروس از پاراگوئه به سومین بازیکن اخراجی این مسابقه تبدیل شد.
اما درحالی‌که وقت‌های قانونی پایان یافته و سه دقیقه از وقت‌های تلف‌شده هم می‌گذشت، سومین گل شیلی روی یک اتفاق عجیب به ثمر رسید. شیلیایی‌ها صاحب کرنر شدند و به‌سرعت بازی را از روی نقطه کرنر سمت چپ دروازه پاراگوئه آغاز کردند. الکسیس سانچس که پشت ضربه کرنر ایستاد توپ را با سانتری نه چندان پرقدرت روی دروازه پاراگوئه ارسال کرد؛ اما آنتونی سیلوا، دروازه‌بان پاراگوئه، به عجیب‌ترین شکل ممکن درحالی‌که می‌خواست توپ را با دست‌هایش جمع کند، شاهد برخورد توپ به سینه‌اش و تغییر مسیر و وارد شدن این توپ به درون دروازه بود.
به این ترتیب بازی پربرخورد دو تیم با گل به خودی عجیب دروازه‌بان پاراگوئه با نتیجه ۳-۲ به سود شیلی به پایان رسید.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaian6w49nme1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها