تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۸
مدافع جوان و ملی‌پوش پیکان چند مسابقه آینده تیمش را از دست خواهد داد.
مدافع بدشانس به پرسپولیس و سپاهان می‎رسد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سامان فلاح مدافع آینده دار خودروسازان چند روز مانده به پایان سال ۱۴۰۱ با سانحه تصادف مواجه شد. اگرچه بعد از بررسی‌های پزشکی مشخص شد که فلاح شکستگی در بدن خود ندارد، اما به دلیل اینکه در این سانحه که منجر به واژگون شدن خودرو شده بود، این بازیکن به بیرون از خودرو پرتاب شده بود، کوفتگی و آثار زخم زیادی روی بدن او وجود دارد.
در این شرایط فلاح به استراحت در منزل می‌پردازند و در تمرینات پیکان هم شرکت نمی‌کند تا شرایط جسمانی مناسب گذشته را به دست بیاورد و بتواند به فوتبال برگردد.
امروز مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری خود اعلام کرد که مدافع ملی پوش تیمش تا حدود یک ماه آینده شرایط بازی کردن را به دست می‌آورد.
از سوی دیگر با اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر مشخص شد که پیکان در روز‌های ۱۶ و ۲۳ اردیبهشت ماه دو بازی حساس و مهم خود را با پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌کند.
اتفاق ویژه برای سامان فلاح این است که با بهبودی کامل و بازگشت به تمرینات پیکان و بنا بر زمانی که سرمربی خودروسازان برای بازگشت او اعلام کرده، این مدافع می‌تواند در دو بازی مهم با پرسپولیس و سپاهان بار دیگر تیم خود را همراهی کند.
پیکان فردا (پنجشنبه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است و باید دید در غیاب فلاح مجتبی حسینی چه تغییراتی را در خط دفاعی تیمش ایجاد کرده است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcb0wb88rhbsfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها