تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۸
طعنه رئیس باشگاه عربستانی به ابرستاره آرژانتینی:

مسی‌ای که مقابل بایرن دیدیم را در تیمم نمی‌خواهم!

رئیس باشگاه عربستانی الطائی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره لیونل مسی خبرساز شده است.
مسی‌ای که مقابل بایرن دیدیم را در تیمم نمی‌خواهم!
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ درحالیکه آینده لیونل مسی همچنان در ابهام قرار دارد و بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره تیم آینده ستاره بزرگ آرژانتینی داغ است رئیس باشگاه الطائی عربستان درباره مسی اظهارنظری طعنه‌آمیز کرده که خبرساز شده است.
ترکی الضبعان، رئیس باشگاه عربستانی الطائی، در پاسخ به سوال یک خبرنگار که از او پرسید حالا که بحث انتقال لئو مسی به الهلال داغ است آیا الطائی هم دوست دارد ستاره بزرگی در حد و اندازه مسی را در تیمش داشته باشد به عملکرد ستاره آرژانتینی در دو دیدار رفت و برگشت پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان این فصل اشاره کرد و به شکلی طعنه‌آمیز گفت حاضر نیست برای چنین بازیکن اشباع‌شده‌ای مبالغی نجومی هزینه کند.
رئیس باشگاه الطائی که با شبکه عربی اس‌بی‌سی صحبت می‌کرد گفت:" نه، نمی‌خواهم بازیکنی در کلاس جهانی برای تیمم به خدمت بگیرم که اشباع شده و در استادیوم بازی تیمش را فقط تماشا می‌کند، همان کاری که مسی مقابل بایرن مونیخ کرد".
مسی و پی اس‌جی بعد از علمکرد ضعیف‌شان در لیگ قهرمانان امسال و به خصوص در جریان دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن مونیخ که به حذف‌شان از تورنمنت انجامید با انتقاد‌های زیادی مواجه شدند. برخی کارشناسان از جمله فیلیپ لام انتقاد‌های بسیار تندی از مسی داشتند. این ستاره سابق فوتبال آلمان معتقد بود مسی در دو بازی مقابل بایرن مونیخ "درمانده بوده و هیچ تاثیری نداشته است".

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcce4qsi2bqp18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها