تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری عاملان قتل کودک ۹ ساله در کمتر از یک ساعت در هیرمند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل کوک ۹ ساله در هیرمند و دستگیری عاملان قتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری عاملان قتل کودک ۹ ساله در کمتر از یک ساعت در هیرمند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، دوستعلی جلیلیان بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی در یکی از محلات شهرستان هیرمند، بلافاصله ماموران انتظامی در محل جنایت حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران مشخص شد کودک ۹ ساله هیرمندی در حال بازگشت از مسجد محله بوده که ناگهان افرادی مسلح با سلاح شکاری شروع به تیراندازی می‌کنند که متأسفانه نامبرده مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و بر اثر جراحات وارده، فوت می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان ویژه قتل وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته سه نفر از متهمان به هویت‌های معلوم شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در کمتر از یک ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی با علت و انگیزه اختلافات قبلی معترف شدند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcbgwb80rhbsap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما