ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> خدمت گروه‌های جهادی به نیازمندان نیکشهری در ماه ضیافت الهی | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۹
گروه‌های جهادی و بسیجیان شهرستان نیکشهر در ماه میهمانی به نیازمندان این شهرستان خدمات رسانی و کمک کردند.
خدمت گروه‌های جهادی به نیازمندان نیکشهری در ماه ضیافت الهی
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، فرمانده سپاه نیکشهر در گفتگو با استال پرس بیان کرد: گروه های جهادی و بسیجیان شهرستان نیکشهربه همت خیرین از ابتدای ماه مبارک رمضان کمک‌های بسیار زیادی به مردم نیازمند وبی بضاعت شهرستان کرده اند.
 
سرهنگ حسین نکوئی افزود: از اقدامات گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه نیک‌شهر می‌توان، اهدای بالغ بر ۶۰۰ عدد بن خرید کفش و لباس، ساخت دو مسکن، مرمت ۶ مسکن، ساخت چهار چشمه سرویس بهداشتی و حمام، ارائه خدمات به مسافران نوروزی مسیر چاهان_زر آباد، مشارکت گروه‌های جهادی نیک‌شهر در احداث ۵۴ واحد مسکن طرح ساماندهی حاشیه‌نشینان چابهار، خرید و نصب دو پنکه سقفی مسجد امام حسین علیه‌السلام، و اهدای ۲۵ جلد قرآن کریم به مسجد امام حسین علیه‌السلام برشمرد.
 
 نکویی اذعان کرد: خرید و اجرای ۲۵۰ متر سرامیک دیواری، ۱۷۰ مترمربع ایزوگام برای مسجد امیرحمزه چاهان، رنگ‌آمیزی و زیباسازی مدرسه دخترانه روستای جهان، تعویض پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران در ورودی دهستان چاهان، برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در شهرستان نیکشهر است.
 
 این مقام مسئول در ادامه گفت: تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان به همت خیرین بزرگوار توسط گروه جهادی ایران من بسیج سازندگی سپاه نیک‌شهر در منطقه چاهان نیز انجام شد.
 
 وی افزود: ایام ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که در کنار رازونیاز و عبادت خداوند متعال این نکته اساسی هم در بین جوانان تبیین گردد که همدلی و همکاری جهت انجام اقدامات و فعالیت‌های خداپسندانه و عام‌المنفعه یکی از اموری است که منجر به رضایت پروردگار متعال و مردم  خواهد شد.
 
 نکوئی تبیین کرد: امیدواریم که باروحیه انقلابی و مدیریت جهادی و برنامه‌ریزی دقیق و عملی مسئولین عزیزمان چهره فقر و محرومیت برای همیشه از سراسر کشور عزیزمان ایران زدوده شود.
 تهیه و توزیع ۲۵۰ سبد کالا توسط گروه جهادی ایران من

 سعید هوتی مسئول گروه جهادی ایران من نیز گفت: خداوند متعال را شاکریم که این خیر کسی را در ماه مبارک رمضان شامل حال م فرمود که با عنایت ویژه خیرین عزیز نسبت به تهیه و توزیع ۲۵۰ سبد کالا برای آبرومندان این منطقه اقدام نماییم.
 
مسئول گروه جهادی ایران من تصریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ و متنوعی را برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش‌بینی کرده و در دست اجراست و اینکه به حمدالله بخشی از آن به نتیجه رسیده و به همت خیرین نیک‌اندیش و اعضای گروه جهادی ایران من سایر برنامه‌ها نیز به‌زودی اجرا خواهد شد.
 
 پرویز کدخدایی فرمانده حوزه مقاومت شهید باقری بنت ورئیس شورای جهادی شهرستان نیکشهر گفت: با همت و تلاش خیرین  و با مشارکت گروه جهادی شهید سلمان برجسته در ایام ماه مبارک رمضان ۴۴٠کیسه آرد وبرنج در بین آبرومندان روستاهای رابی، بن شهک، شهرسان آباد، میر آباد، سیرگ، گزان سیاهو، جوانجاه وکوردپ بخش بنت شهرستان نیکشهر توزیع شد.
 
وی افزود: ماه رمضان ماه برکت و رحمت الهی و ماه تقویت اراده و رشد مؤمن است از بهترین عمل‌ها در این ماه کمک به نیازمندان و شادکردن دل مؤمنان است. ازاین‌رو گروه‌های جهادی جهت کمک به رفع نیاز همشهریان و شادی دل آنان هرچه در توان دارند به کار گیرند.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcj8oev8uqeixz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما