تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۲
رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان از ارائه خدمات درمانی و پشتیبانی به ۶ هزار و ۹۰۵ نفر در این بیمارستان در ایام نوروز خبر داد.
ارائه خدمات درمانی و پشتیبانی به بیش از ۶ هزار نفر در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از  زاهدنیوز، محمدرضا میرادی بیان کرد: در ایام عید نوروز با توجه به تعطیلی مطب‌ها و مراکز درمانی خصوصی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی به صورت شبانه‌روزی در این مرکز درمانی به مراجعین صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت تعداد ۶ هزار و ۹۰۵ نفر به بخش اورژانس مراجعه کردند.

میرادی تصریح کرد: از ۶ هزار و ۹۰۵ نفر تعداد ۵ هزار و ۱۲۶ بیمار به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت و با حال عمومی مناسب مرخص شده‌اند و تعداد هزار و ۷۷۹ بیمار نیز در بخش اورژانس و سایر بخش‌ها بستری شده‌اند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان ادامه داد: تعداد ۳۷۳ بیمار حوادث ترافیکی به این مرکز مراجعه که از این تعداد ۵۴ نفر از این بیماران از سایر شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه به این مرکز اعزام شده‌اند.

وی گفت: تعداد مراجعین به کلینیک این بیمارستان ۲ هزار و ۶۷۱ نفر بوده است و همچنین تعداد ۲ هزار و ۷۵۲ نفر نیز به واحد تصویربرداری این مرکز مراجعه کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد اعمال جراحی انجام شده در این مدت ۳۱۸ عمل بوده که بیشترین اعمال جراحی مربوط به بیماران حوادث ترافیکی بوده است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchk6nz-23nm-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما