تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۵
شهید مهدی نیک‌بخت در وصیت‌نامه خودنوشت: همیشه و در همه‌جا یار امام باشید.
همیشه و در همه‌جا یار امام باشید
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، شهید مهدی نیک‌بخت در سوم دی‌ماه سال ۱۳۳۹ در زابل متولد شد و در تاریخ ۲۳ تیرماه ۱۳۶۱ در شلمچه به شهادت رسید، پیکر مطهرش در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
وصیت‌نامه شهید مهدی نیک‌بخت
 با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب امام خمینی و با سلام به شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی اینجانب مهدی نیک‌بخت به‌عنوان فردی کوچک از این آب‌وخاک پیامی برای ملت قهرمان و شهیدپرور ایران دارم و آن این که در چنین زمانی که رژیم بعثی عراق به کشور اسلامی‌مان تجاوز نموده است، از رفتن فرزندانشان به جبهه ممانعت نورزند و آنها را تشویق به شرکت در جبهه‌ها نمایند. زیرا حمله بعثی یون عراق به سرزمین‌های ایران نبوده است، بلکه هدف صدام متوقف کردن انقلاب و نابودکردن اسلام و قرآن بوده است و ترس و هراس صدام از دین و قرآن است و از شما مردم مبارز ایران می‌خواهم که هرگز امام امت را تنها نگذارید و همیشه و در همه‌جا یار او باشید.

زیرا ایشان باعث زنده کردن دین اسلام در این سرزمین شده‌اند و اما سخنی با خانواده‌ام:
تا من و امثال من به جبهه‌ها نرویم و به پیام امام لبیک نگوییم نه‌تنها از ایران و ایرانی اثری نخواهد ماند، بلکه در دنیا از اسلام واقعی اثری نخواهد ماند و من بااطلاع کامل از جنگ به طور داوطلب اعزام به جبهه را یک فریضه واجب می‌دانستم و به این واجب باید عمل کنم.

من شهادت را در جبهه یک افتخار می‌دانم برای خود و خانواده‌ام و از خداوند برای بازماندگانم طلب صبر و استقامت می‌نمایم.

پدر و مادر عزیزم به‌خوبی از تحمل زحمات و مشقاتی که برای من کشیده‌اید، واقفم در صورت نصیب شهادت از شما طلب بخشش و استقامت و بردباری و دعا به رهبر و امام عزیز را خواستارم.

همسرم اگر نتوانستم برایت آن‌چنان‌که آرزویت بوده باشم، از شما طلب بخشش و در صورت شهیدشدن سلامتی و صبر از درگاه احدیت خواستارم.

همان‌طوری که همسرم می‌داند، من هیچ پولی در بانک ندارم غیر از حقوق و مزایایی که حین انجام مأموریتم به حسابم واریز شده است، به همین علت موتورسیکلتم را [بفروشید] و پول آن را صرف خرج مجالس موسمی نمایید.

«والسلام علیکم ورحمۀ الله و برکاته»
 به امید پیروزی هر چه سریع‌تر رزمندگان اسلام در جبهه‌ها و برپایی پرچم اسلام در سراسر جهان ان‌شاءالله.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcbs9b8frhbs8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما