کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه زابل مطرح کرد‎:‎

همبستگی حلقه مفقوده در پیگیری حق آبه

1 ارديبهشت 1402 ساعت 15:56

امام‌جمعه زابل گفت: در سیستان مهم‌ترین مسئله آب است، همه باید با همبستگی و وحدت کلمه پیگیر موضوع باشیم‎.‎


به گزارش عصرهامون به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی خطیب نمازجمعه زابل در خطبه‌‌های نمازجمعه این هفته شهرستان زابل بعد از سفارش به تقوای الهی بیان کرد: در سیستان مهم‌ترین مسئله‌ای که داریم آب است و همه هم دارند پیگیری می‌کنند، مردم به روش‌های مختلف با پویش‌هایی در فضای مجازی، اجتماع برگزار می‌کنند و مسئولین هم پیگیری خودشان را دارند، نماینده‌ها هم روی این مسئله شتاب بهتری گرفتند؛ ولی سؤال اینجاست چرا روی زمین اتفاق خاصی نمی‌افتد. این گمشده کجاست.

وی عنوان کرد: من فکر می‌کنم باید در موضوع آب به این آیه عمل کنیم ادخلوا فی السلم کافه، همه جمع شوید، مردم، فعالین فضای مجازی، مسئولین حاکمیتی، نمایندگان مجلس، همه جمع شوید و این بار را با هم برداریم و شانه سیستان باید این بار را بردارد و همه شما اجزایی از این شانه هستید.

عزیزی افزود: به نظر می‌آید در خصوص پیگیری حقابه هیرمند و هامون، گمشده ما همبستگی و وحدت کلمه ماست و کلمه، وحدت ماست اگر این عناصر نامبرده شمرده مکمل هم رفتار کنند دست‌به‌دست هم دهند و با هم به یک سمت حرکت کنند و در آخر سهم‌خواهی در کار نباشد، گمشده همین همبستگی است و همه ما با هم باید این مسئله را حل کنیم.


انتهای خبر/



 


کد مطلب: 159427

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/159427/همبستگی-حلقه-مفقوده-پیگیری-حق-آبه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir