تاریخ انتشار :جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۶
امام‌جمعه زابل مطرح کرد‎:‎

همبستگی حلقه مفقوده در پیگیری حق آبه

امام‌جمعه زابل گفت: در سیستان مهم‌ترین مسئله آب است، همه باید با همبستگی و وحدت کلمه پیگیر موضوع باشیم‎.‎
همبستگی حلقه مفقوده در پیگیری حق آبه
به گزارش عصرهامون به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی خطیب نمازجمعه زابل در خطبه‌‌های نمازجمعه این هفته شهرستان زابل بعد از سفارش به تقوای الهی بیان کرد: در سیستان مهم‌ترین مسئله‌ای که داریم آب است و همه هم دارند پیگیری می‌کنند، مردم به روش‌های مختلف با پویش‌هایی در فضای مجازی، اجتماع برگزار می‌کنند و مسئولین هم پیگیری خودشان را دارند، نماینده‌ها هم روی این مسئله شتاب بهتری گرفتند؛ ولی سؤال اینجاست چرا روی زمین اتفاق خاصی نمی‌افتد. این گمشده کجاست.

وی عنوان کرد: من فکر می‌کنم باید در موضوع آب به این آیه عمل کنیم ادخلوا فی السلم کافه، همه جمع شوید، مردم، فعالین فضای مجازی، مسئولین حاکمیتی، نمایندگان مجلس، همه جمع شوید و این بار را با هم برداریم و شانه سیستان باید این بار را بردارد و همه شما اجزایی از این شانه هستید.

عزیزی افزود: به نظر می‌آید در خصوص پیگیری حقابه هیرمند و هامون، گمشده ما همبستگی و وحدت کلمه ماست و کلمه، وحدت ماست اگر این عناصر نامبرده شمرده مکمل هم رفتار کنند دست‌به‌دست هم دهند و با هم به یک سمت حرکت کنند و در آخر سهم‌خواهی در کار نباشد، گمشده همین همبستگی است و همه ما با هم باید این مسئله را حل کنیم.


انتهای خبر/



 
https://asrehamoon.ir/vdcf01dyew6dtja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما