تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تامین زمین برای ساخت بیش از ۱۲ هزار واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون زمین برای ساخت ۱۲ هزار و ۵۳۲ واحد ویلایی (انفرادی و گروهی) طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.
تامین زمین برای ساخت بیش از ۱۲ هزار واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن
به گزارش عصرهامون، عطاء اله اکبری بیان اینکه سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای ویلایی در شهرهای واجد شرایط است، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرعت بالای ساخت،کاهش هزینه‌های ساخت واحد مسکونی و تعدیل قیمت مسکن از مزایای خانه‌های ویلایی بشمار می رود واحدهای ویلایی استان بسته به شهرها و پروژه‌های مختلف در حال اخذ پروانه و اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت و سقف هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در حال حاضر در اکثر شهرهای استان زمین تامین و به متقاضیان جهت ساخت مسکن ویلایی واگذار می شود.

وی تحویل زمین برای ساخت مسکن ویلایی را از جمله اقدامات مهم سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و افزود: در اجرای طرح نهضت ملی تاکنون جزو چهار استان برتر کشور هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه متقاضیان واحدهای خود مالک نیز می‌توانند به میزانی که درخواست دارند پروانه ساخت بگیرند و از ظرفیت تسهیلات جهش تولید مسکن استفاده کنند، گفت: در بحث خودمالکی داشتن سند مالکیت و پروانه ساختمانی ملاک عمل است.

اکبری تصریح کرد: تسهیلات مربوط به واحدهای خودمالک مانند تسهیلات نهضت ملی مسکن نیاز به سپرده‌گذاری و انتظار ندارد.

انتهای خبر/ خ https://asrehamoon.ir/vdcceoqs42bqpe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما