ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> اقدام بزدلانه و کور ترور شهید شهرکی و همسرش بی‌پاسخ نخواهد ماند | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۲
جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: اقدام بزدلانه و کور ترور شهید شهرکی و همسرش بی‌پاسخ نخواهد ماند.
اقدام بزدلانه و کور ترور شهید شهرکی و همسرش بی‌پاسخ نخواهد ماند
 به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سردار قاسم رضایی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سرهنگ شهید علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان بیان کرد:پیام شهدا،پیام امنیت و آرامش است و  اقدام بزدلانه و کور افرادی که ناجوانمردانه شهید شهرکی و همسرش را به شهادت رساندن بی پاسخ نخواهد ماند.
 
وی افزود: شهید علیرضا شهرکی بعد از ۱۸ سال خدمت شایسته در استان که بیش از نیمی از آن را در همین شهرستان سپری کرده است با شهادت خود و همسرش در راه خدا به مرگ سخاوتمندانه رسیدند.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شهید علیرضا شهرکی فرزند انقلاب بود، انقلابی زندگی کرد، انقلابی خدمت کرد و انقلابی هم از دنیا رفت، معامله شهید باخدا بالاترین معامله است ما به انا لله و انا الیه راجعون اعتقاد داریم این دو شهید عزیز برای ما پیام دارند، پیام آنها آرامش و امنیت است، برای آرامش و امنیت مردم جان خودشان را فدا کردند.
 
رضایی با اشاره به اقدام ناجوانمردانه معاندین در به‌شهادت‌رساندن شهید شهرکی و همسر گران‌قدرش خاطرنشان کرد: قطعاً جنایتی که رخ‌داده است بی‌پاسخ نخواهد ماند و ان‌شاءالله به‌زودی با همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی این جنایت‌کاران به سزای عمل خود خواهند رسید.
 
وی مردم سیستان و بلوچستان را مردمانی مدافع نظام، اسلام و انقلاب دانست و عنوان کرد: مردم سیستان و بلوچستان بیشترین همگرایی را با نظام و انقلاب دارند و این را بارها در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف ثابت کرده‌اند، لیکن برخی از افراد معاند هستند که با اقدامات جنایت‌کارانه خود می‌خواهند چهره مردم را مخدوش کنند که با هوشیاری مردم به اهدافشان نمی‌رسند اینها طرد شده از مردم استان هستند و مردم عزیز سیستان و بلوچستان از این افراد نفرت دارند.
 
جانشین انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: همه ما لباس مقدس سربازی و خدمت به مردم را برتن کرده‌ایم، آرزوی شهادت و فداکردن جان خود در راه نظام، انقلاب و برقراری امنیت و آرامش مردم را داریم.
 
رضایی تصریح کرد: از این دو شهید گران‌قدر دو یادگار باقی ماند، و ما افتخار می‌کنیم به بانوی شهیده که سال‌ها شهید شهرکی را در زندگی و در سخت‌ترین شرایط خدمتی یاری کرد و فرزندانی رو تربیت کرد و با افتخار می گوئیم همرزمان این شهید هستیم.
 
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت:  اقدامات لازم برای دستگیری عاملان این جنایت در دست اقدام است و ان شا الله این مزدوران و معاندین به‌زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید 
 
انتهای خبر/ س
 
  https://asrehamoon.ir/vdcevo8zfjh8nfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما