ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> اخذ سند تک‌برگ برای حدود ۱۰ هزار هکتار از اراضی دولتی شمال سیستان و بلوچستان | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای قانون حدنگاری، سند مالکیت تک‌برگ برای ۹ هزار و ۷۷۰ هکتار از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهرهای تحت پوشش این اداره کل از سال ۹۹ تاکنون صادر شد.
اخذ سند تک‌برگ برای حدود ۱۰ هزار هکتار از اراضی دولتی شمال سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری بیان کرد: اخذ اسناد تک‌برگی در این حجم شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توأم با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به دنبال دارد.

وی افزود: این اسناد بر اساس ماده ۹ قانون جامع حد نگار و در راستای تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان اسناد و املاک و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم را از جمله اهداف مهم قانون جامع حد نگار عنوان کرد و گفت: در اجرای این قانون دریافت اسناد دیگری هم در دستور کار داریم و با برنامه‌ریزی و نامه‌هایی که تنظیم شده است این کار قطعاً سرعت بیشتری می‌گیرد.

انتهای خبر/ق
  https://asrehamoon.ir/vdchivnzw23n-id.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما