تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین جشنواره نهضت سواد رسانه‌ای در سیستان و بلوچستان با موضوع جهاد تبیین هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.
برگزاری دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، محمدهادی طهرانی مقدم با اشاره به برگزاری دومین جشنواره نهضت سواد رسانه‌ای در سیستان و بلوچستان با موضوع جهاد تبیین، بیان کرد: امروزه رسانه‌ها یکی از اجزای مهم جوامع بشری و ابزاری قدرتمند و فراگیر هستند؛ لذا آموزش سواد رسانه‌ای در ایران یکی از ملزومات اساسی برای شهروندان به‌حساب می‌آید که نیازمند رسیدگی در ابعاد و زوایای مختلف است.

وی با بیان اینکه آموزش سواد رسانه‌ای بستر مناسب را برای کنش گری فعالانه در فضای مجازی فراهم می‌کند، افزود: سازمان‌های متولی این امر مهم از جمله سازمان فضای مجازی بسیج نیازمند ارزیابی عملکردها، توانایی‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت‌ها و تهدیدات حوزه مسئولیت خود هستند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای رسیدن به این نقطه مطلوب را برگزاری جشنواره‌های تخصصی دانست و تصریح کرد: برگزاری این جشنواره‌ها فرصتی برای ارائه ایده‌های جدید فراهم می‌آورد و پتانسیل‌ها و توانایی‌های بعضاً در حاشیه دیده شوند و نیز بازخوردگیری دقیق‌تری از آموزش‌های ارائه شده صورت می‌گیرد.

طهرانی مقدم هدف از برگزاری این جشنواره را آمایش پتانسیل‌ها و توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی بسیج در سطح کشور عنوان کرد و گفت: محورهای ارائه آثار شامل تربیت رسانه‌ای، فناوری‌های نوین ارتباطی، جریان‌شناسی رسانه، رسانه‌شناسی، شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد رسانه‌ای است.
این مسئول ادامه داد: سخنرانی، موشن‌گرافیک، اینفوگرافی، کتاب و پوستر از قالب‌های ارائه آثار در این جشنواره هستند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرحله استانی این جشنواره از ۲۸ اردیبهشت لغایت ۲۰ تیرماه به‌صورت هم‌زمان در ۳۲ استان کشور برگزار می‌شود، افزود: مهلت ارسال آثار تا بیستم تیرماه ۱۴۰۲ است و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به آیدی nasra_sb_01@ در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزیدگان استانی این جشنواره به مرحله کشوری که در مردادماه برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaawn6e49nim1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما