تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه از ویزیت رایگان بیش از ۵۵۰ نفر از همشهریان جون آباد در بیمارستان دارالشفاء این شهرستان خبر داد.
ویزیت رایگان بیش از ۵۵۰ نفر از مردم جون آباد در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه
مصطفی احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در دومین اردوی جهادی ویزیت تخصصی رایگان در سال جاری تیمی متشکل از ۱۳ نفر از متخصصین بیمارستان دارالشفا در زمینه‌های مختلف تخصصی از قبیل چشم‌پزشکی، قلب، زنان، اطفال، جراح، داخلی، عفونی، رادیولوژی، دندانپزشکی، روان‌پزشک، پزشک عمومی و تغذیه و بینایی‌سنجی با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی جون آباد به ویزیت رایگان بیماران پرداختند .
 
وی افزود: استقبال بی‌نظیر مردم منطقه از این طرح جهادی موجب شد تا متخصصین بیمارستان دارالشفا بتوانند به بیش از ۵۵۰ نفر از مردم منطقه به‌صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه کنند.
 
احمدی مقدم گفت: استقرار دستگاه‌های پرتابل سونوگرافی، نوار قلب در کنار سایر تجهیزات موجود از قبیل تجهیزات دندانپزشکی و یونیت سیار از نقاط قوت این طرح رایگان در منطقه روستایی جون آباد بوده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های آتی شاهد برگزاری اردوی جهادی ویزیت متخصصین در سایر بخش‌ها و نقاط روستایی شهرستان باشیم.

انتهای خبر/ ق https://asrehamoon.ir/vdcc4xqsp2bqep8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما