تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۵
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:

تضمین اشتغال مهارت‌آموختگان مرکز تخصصی جوش چابهار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مهارت‌آموختگان مرکز تخصصی جوش چابهار اشتغال آنان تضمین شده است.
تضمین اشتغال مهارت‌آموختگان مرکز تخصصی جوش چابهار
جلیل شهریاری در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به توسعه مهارت‌های مورد نیاز سواحل مکران بیان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی به مهارت‌های فنی متناسب با نیاز بازار کار راهکار اشتغال جوانان در سواحل مکران است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز تخصصی جوش همزمان با سفر رئیس جمهور به چابهار، تصریح کرد: خانواده‌ها جوانان را به فراگیری آموزش‌های مهارتی تشویق و ترغیب کنند چرا که آموزش‌دیدگان این رشته‌ها محال است بیکار بمانند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: مرکز تخصصی جوش با تجهیزات و مربیان مجرب فنی و حرفه‌ای و نیرو‌های توانمند بخش خصوصی ایجاد شده و هدف آن کمک به رشد تولید و اشتغال پایدار جوانان بومی منطقه در مگا پروژه‌ها است.

وی توانمندسازی ساکنان بومی و محلی و مهاجران با ارائه آموزش‌های توسعه محور در مراکز ثابت دولتی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و بنگاه‌های اقتصادی با محوریت پروژه‌های در دست اقدام سواحل مکران را از برنامه‌های اجرایی در آن منطقه خواند.

شهریاری خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای تعاملات بسیار خوب با دبیرخانه سواحل مکران بسته است و براساس نیاز منطقه برای آموزش جوانان اقدام می‌کند که این حرکت باهمگرایی و هم افزایی رشد چشمگیری خواهد داشت.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcdjz0f9yt09k6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما