تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶
آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین استانی برگزار شد .
رحمتی سرپرست اداره کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، نصراله معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان ثبت‌احوال کشور در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان بیان کرد: عملکرد ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان نشان از همکاری و پویایی نیروهای انسانی است و عملکرد دوران مدیریت جناب دهمرده رضایت‌بخش بوده و امید است با تغییرات صورت گرفته با تلاش بیشتر در جهت اهداف سازمان و ارائه خدمات بهتر به مراجعین قدم بردارند .

 نصراله افزود : هدف از انتخاب نیروهای جوان، پویایی و تلاش بیشتر است تا با اقدامات جهادگونه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان و مردم‌داری خدمات مناسبی به مراجعین صورت دهند .


معاون توسعه و مدیریت سازمان ثبت‌احوال کشور تصریح کرد: ما به دنبال شیرینی کام مردم هستیم و باید به‌گونه‌ای عمل نماییم تا رضایت حداکثری ارباب‌رجوع‌ها را کسب کنیم و در راستای اهداف سازمان به سمت هوشمندسازی قدم برداریم.

 نصراله اظهار کرد : ایجاد سازوکار ارزیابی عملکرد کارکنان و تحول در تمامی زمینه‌ها از انتظارات سازمان ثبت‌احوال کشور از مدیرکل جدید است تا نیروی انسانی پویا و آموزش‌دیده و کارآمد پرورش دهیم .

 وی بیان کرد : نگاه مدیریتی مناسب در استان و واگذاری صحیح مأموریت‌ها باید موردتوجه قرار گیرد و اهداف و مأموریت‌ها به روش مناسب منتقل شود.

 اسناد ثبت‌احوال سند رسمی و هویت ملی ماست

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ثبت‌احوال بیان کرد: در سیستان و بلوچستان حساسیت‌های خاصی وجود دارد و دستگاه‌های اجرایی الخصوص ثبت‌احوال در جبهه‌های مختلفی از سیاسی و امنیتی درحال‌خدمت رسانی هستند و در این راه شهید دادند و این امر نشان از حساسیت ثبت‌احوال استان دارد .
 
 شریفی افزود : حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری از نزدیک با همکاران ثبت‌احوال استان در حوزه‌های مختلف در خصوص فاقدین در شوراهای تأمین و مباحث جمعیتی در ارتباط هستیم و دغدغه‌ها و تلاش‌های مدیران و کارکنان ثبت‌احوال را از نزدیک لمس می‌کنیم .
 
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: اسناد ثبت‌احوال سند رسمی و هویت ملی ماست و باید با حساسیت و جدیت در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم تا افراد غیر به این اسناد دسترسی پیدا ننمایند ‌ .
 
 وی با اشاره به موضوع فاقدین شناسنامه در استان افزود: موضوع فاقدین با جدیت و حساسیت در حال پیگیری است و جلسات مختلفی در سطح کشوری و استانی برگزار گردیده؛ اما باید ریشه موضوع فاقدین به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و از ظرفیت بزرگان و ریش‌سفیدان جهت اصالت این افراد و شناسایی و ایرانی بودن این افراد استفاده گردد .
 
 شریفی گفت : ثبت‌احوال یکی از دستگاه‌های فعال در استان است و کارکنان ثبت‌احوال در صف خدمات‌رسانی و پاسخگویی به مراجعین هستند و خدمات خوبی به مراجعین ارائه نمودند و امید است با مدیریت جدید نیز باهمت و تلاش و کار جهادی بتواند خدمات بهتری به مراجعین ارائه نماید .

 در پایان این جلسه از زحمات رضا راحت دهمرده تقدیر و علی رحمتی به‌عنوان سرپرست اداره کل ثبت‌احوال استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.
 
  https://asrehamoon.ir/vdcawwn6w49nii1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما