کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهادت ۵ تن از مأموران مرزبانی سراوان در درگیری با گروهک معاند کوردل

31 ارديبهشت 1402 ساعت 7:34

۵ تن از مأموران مرزبانی سراوان در شب ولادت حضرت معصومه (س) در درگیری با گروهک معاند کوردل به شهادت رسیدند.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، بامداد امروز مرزبانان هنگ مرزی سراوان حین کنترل و پایش نوار مرزی جنوب شرق کشور از ورود گروه تروریستی به داخل کشور جلوگیری کردند.

بامداد امروز یک تیم تروریستی که قصد نفوذ به داخل کشور را داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی سراوان حین کنترل و پایش مرز مشاهده و ضمن درگیری مسلحانه با آنان از ورود این گروه تروریستی به داخل کشور جلوگیری و تروریست‌ها به آنسوی مرز متواری شدند.

بر پایه این گزارش؛ در این درگیری ضمن ضربه مهلک بر این گروه تروریستی، متأسفانه تعداد ۵ نفر از کارکنان پایور و وظیفه هنگ مرزی سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات فراجا طی پیامی اعلام کرد؛ در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.

این اقدام ناجوانمردانه حتما بی‌پاسخ نخواهد ماند و جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 160608

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160608/شهادت-۵-تن-مأموران-مرزبانی-سراوان-درگیری-گروهک-معاند-کوردل

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir