تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۰
سردار احمد شفائی در پی شهادت جمعی از نیرو‌های مرزبانی استان طی پیامی این حادثه را محکوم کرد.
پیام فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پی شهادت جمعی از مرزبانان سراوان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پی شهادت جمعی از نیرو‌های مرزبانی استان طی پیامی این حادثه را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین

ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. امام خمینی رحمت الله علیه

امروز اگر ملت ما آزادی و آزادگی دارد؛ ماحصل تلاش‌ها و ایثار رزمندگانی است که در جای جای کشور در حال خدمت‌رسانی بوده و جان خود را برای سربلندی کشور و ملت فدا می‌کنند.

مرزبانان غیور ما آرامش و آسایش مردم را در کشور فراهم کرده و خدمات شایانی را به کشور و مردم ارائه داده‌اند و این مجموعه عظیم با ایثار و با فداکاری رزمندگان آن به این عزت و سربلندی رسیده است.

ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهند کرد.

ما امروز سوگوار جوانان برومندی هستیم که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند ماندگار شدند.

استکبار جهانی و مزدوران آنان در منطقه بدانند که شهادت خادمین ملت خللی در مسیر مقدس انقلاب بوجود نخواهد آورد و قدم‌های رزمندگان اسلام را مستحکم‌تر خواهد کد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن حرکت تروریستی عاملان و مزدوران استکبار جهانی که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از مرزبانان غیور ما در سراوان شد، شهادت مظلومانه فرزندان خدوم و جان بر کف استان را تسلیت می‌گویم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchkvnzx23n--d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما