ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> کارتخوان هوشمند خبازی‌ها گامی مؤثر در کاهش قاچاق و افزایش کیفیت نان هیچ کس دست خالی از نانوایی نمی‌رود | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۴
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: کارتخوان هوشمند خبازی‌ها گامی مؤثر در کاهش قاچاق و افزایش کیفیت نان شده است.
کارتخوان هوشمند خبازی‌ها گامی مؤثر در کاهش قاچاق و افزایش کیفیت نان/ هیچ کس دست خالی از نانوایی نمی‌رود
محمد رضا سرگزی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با اجرای طرح عرضه نان که بر اساس آن خرید نان فقط با کارت بانکی امکان‌پذیر است و به صورت نقدی نیست، البته کارت‌هایی در اختیار نانوا قرار می‌گیرد که فروش نقدی را میسر می‌کند و برخی از شهروندان و مهاجران که کارت بانکی ندارند، برای خرید نان از کارت موجود در خبازی‌ها استفاده می‌کنند و وجه نقد پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح محدودیتی برای خرید نان و تغییری در قیمت نان برای مشتری وجود نخواهد داشت، گفت: هیچ شهروندی بدون دریافت نان از نانوایی‌ها نمی‌رود و به همه نان فروخته می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان افزود: طبق آمار به دست آمده تمامی خبازی‌های سطح استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مخصوص طرح هدفمند کردن یارانه آرد و نان مجهز شده‌اند.

وی تجهیز نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند را گام مهمی در جهت نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: نصب کارتخوان هوشمند کار نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها را از حیث تطابق میزان سهمیه آرد دریافتی و میزان پخت نان آسان کرده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هدفمندی یارانه باعث کاهش قاچاق آرد شده است، تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش کیفیت تولید این قوت غالب سفره‌های مردم، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد و نان و پیشگیری از قاچاق این محصول شده است.

سرگزی گفت: خبازی‌هایی که کارتخوان نداشته باشند سهمیه آرد آن‌ها کاهش پیدا کرده و یارانه‌ای که دولت باید به آن‌ها پرداخت کند پرداخت نمی‌شود.

انتهای خبر/ ف
  https://asrehamoon.ir/vdcc0xqs42bqee8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما