کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار سیب و سوران:

دهه کرامت بهترین فرصت برای تقویت کرامت انسانی جامعه است

31 ارديبهشت 1402 ساعت 22:18

فرماندار سیب و سوران گفت: جایگاه و بازیابی کرامت واقعی یکی از بهترین و مهم‌ترین منابع، رجوع به الگو‌های دینی است.


فرشاد گرگیچ در گفتگو با خبرنگار عصرهامون ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت بیان کرد: در دهه کرامت نباید تنها واژه کرامت را تکرار کنیم؛ بلکه باید خودمان را فراموش نکنیم و ابزار کرامت بخشیدن به اقشار مختلف جامعه و به‌خصوص زنان و دختران را تبیین و زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: حضور در جمع دختران و مادران ایران‌زمین افتخار بزرگی است، امروزه هم دختران و هم زنان و مادران در جامعه نقش‌آفرینی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌کنند، امروز ما افتخار می‌کنیم به زنان جامعه که دوشادوش مردان در جهت سازندگی و پویایی کشور فعالیت می‌کنند.

فرماندار سیب و سوران تصریح کرد: درگذشته زنان به‌عنوان ابزار و کالا معرفی می‌شدند؛ اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنان ما بر اساس شریعت اسلام از حق برابری در جامعه برخوردار هستند.

وی افزود: دشمن برنامه‌هایی برای زنان و دختران ما دارد، همین فضای مجازی و کانال‌های ماهواره‌ای معاند ابزار بروز دشمن در تهاجم فرهنگی علیه دختران، زنان و خانواده‌های ما هستند، در سال گذشته دیدید که چه اتفاقی افتاد و با شعار زن زندگی آزادی خواستند که زنان ما و دختران غیور ما در مقابل دین مبین اسلام و حکومت اسلامی قرار بگیرند و حجابی که مورد تأیید و تأکید اسلام ناب محمدی است را هدف قرار دهند؛ اما با هوشیاری و آگاهی مادران ایران‌زمین، دشمن در این راه ناکام ماند.

گرگیچ باتوجه‌به اینکه دشمن به فکر ایجاد یاس و نامیدی برای جوانان و دختران در جهت منافع و رواج فرهنگ غربی است، گفت: دختران سرزمین من هوشیار باشید این چادری که امروز به‌عنوان حجاب ایرانی‌اسلامی بر سر شماست و این امنیتی که امروزه ما داریم به برکت خون شهداست.

وی خاطرنشان کرد: مادران و دختران این سرزمین شما آینده‌ساز هستید، شما در آینده یک سفیر اسلامی برای جهانیان خواهید بود؛ مواظب فریب‌ها و دروغ‌های رنگارنگ فضای مجازی و رسانه‌های معاند باشید. کار کنید، تلاش کنید و درس بخوانید که آینده این کشور در دستان پر مهر شماست .

انتهای خبر/ ف


کد مطلب: 160649

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160649/دهه-کرامت-بهترین-فرصت-تقویت-انسانی-جامعه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir