تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۸
فرماندار سیب و سوران گفت: جایگاه و بازیابی کرامت واقعی یکی از بهترین و مهم‌ترین منابع، رجوع به الگو‌های دینی است.
دهه کرامت بهترین فرصت برای تقویت کرامت انسانی جامعه است
فرشاد گرگیچ در گفتگو با خبرنگار عصرهامون ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت بیان کرد: در دهه کرامت نباید تنها واژه کرامت را تکرار کنیم؛ بلکه باید خودمان را فراموش نکنیم و ابزار کرامت بخشیدن به اقشار مختلف جامعه و به‌خصوص زنان و دختران را تبیین و زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: حضور در جمع دختران و مادران ایران‌زمین افتخار بزرگی است، امروزه هم دختران و هم زنان و مادران در جامعه نقش‌آفرینی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌کنند، امروز ما افتخار می‌کنیم به زنان جامعه که دوشادوش مردان در جهت سازندگی و پویایی کشور فعالیت می‌کنند.

فرماندار سیب و سوران تصریح کرد: درگذشته زنان به‌عنوان ابزار و کالا معرفی می‌شدند؛ اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنان ما بر اساس شریعت اسلام از حق برابری در جامعه برخوردار هستند.

وی افزود: دشمن برنامه‌هایی برای زنان و دختران ما دارد، همین فضای مجازی و کانال‌های ماهواره‌ای معاند ابزار بروز دشمن در تهاجم فرهنگی علیه دختران، زنان و خانواده‌های ما هستند، در سال گذشته دیدید که چه اتفاقی افتاد و با شعار زن زندگی آزادی خواستند که زنان ما و دختران غیور ما در مقابل دین مبین اسلام و حکومت اسلامی قرار بگیرند و حجابی که مورد تأیید و تأکید اسلام ناب محمدی است را هدف قرار دهند؛ اما با هوشیاری و آگاهی مادران ایران‌زمین، دشمن در این راه ناکام ماند.

گرگیچ باتوجه‌به اینکه دشمن به فکر ایجاد یاس و نامیدی برای جوانان و دختران در جهت منافع و رواج فرهنگ غربی است، گفت: دختران سرزمین من هوشیار باشید این چادری که امروز به‌عنوان حجاب ایرانی‌اسلامی بر سر شماست و این امنیتی که امروزه ما داریم به برکت خون شهداست.

وی خاطرنشان کرد: مادران و دختران این سرزمین شما آینده‌ساز هستید، شما در آینده یک سفیر اسلامی برای جهانیان خواهید بود؛ مواظب فریب‌ها و دروغ‌های رنگارنگ فضای مجازی و رسانه‌های معاند باشید. کار کنید، تلاش کنید و درس بخوانید که آینده این کشور در دستان پر مهر شماست .

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcdoz0fnyt0996.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما