تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خبرداد:

برگزاری ۷۰ برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری ۷۰ برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در این شهرستان خبرداد.
برگزاری ۷۰ برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از شستون، نشست خبری فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با اصحاب رسانه صبح امروز به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.

سردار احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و حماسه غرورآفرین عملیات بیت المقدس، بیان کرد: به مناسبت سوم خرداد برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان به همت حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستانی و با همکاری ارگان‌های متولی برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد ۷۰ برنامه در قالب ۲۹ عنوان برنامه پیش بینی شده که برنامه‌ها با غبار روبی مزار شهیدان و تجدید میثاق با شهدا آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطر نشان کرد: فضا سازی سطح شهرستان، مراسم محوری، رزمایش کمک مومنانه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم سطح شهرستان، دیدار و تجلیل از همسران و مادران شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های آسیب پذیر سطح شهرستان و بخش‌های تابع از جمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح شهرستان است.

مالدار تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها یادآوری حماسه‌ها، رشادت‌ها و جان فشانی رزمندگان در دفاع مقدس و معرفی دفاع مقدس در بین اقشار مختلف جامعه از جمله نسل جوان و قشر عظیم نوجوان خواهد بود که در آن سال‌ها حضور نداشتند و از حماسه‌های رزمندگان اسلام شناخت کافی ندارند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccexqse2bqee8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما