تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
بانوی کارآفرین خاشی گفت: تلاش و اراده اینکه من می‌توانم باعث شد تمام موانع را کنار بگذارم و بتوانم خواسته‌هایم را تبدیل به داشته‌هایم کنم.
از خواستن تا داشتن فقط به اندازه یک همت فاصله است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، عطیه نور احمدی، دختر کار آفرین نمونه و فعال اجتماعی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته الهیأت است که از سال ۱۳۹۸ به دلیل داشتن علاقه به هنر زیبای سوزندوزی آن را فرا گرفته است و در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: با همت و تلاش خودم توانستم کارگاه سوزندوزی را راه‌اندازی کنم و حدود ۲۰۰ نفر کار‌آموز داشته باشم.

این کار آفرین جوان و فعال شهرستان خاش افزود: تعداد ۳۰ نفر از کارآموزانی که موفق به گذراندن دوره آموزشی شده‌اند توانسته‌اند به طور مستقل مشغول به کارآفرینی و کار شوند و هنرجو داشته باشند.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی از عدم صدور مجوز گرفته تا دوری راه هنرجو‌ها و بازاریابی برای فروش وجود داشت که با تلاش و همت خود بر تمامی مشکلات فائق آمدم.

نور احمدی گفت: سوزندوزی نشان دهنده فرهنگ غنی مردمان این استان است که باید به همه‌شناسانده شود و دختران و نسل جوان ما باید این هنر اصیل را یاد بگیرند و آنرا گسترش دهند تا به فراموشی سپرده نشود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی کارآموزان پس از یادگیری می‌توانند کار‌های خود را نیز جهت فروش به ما سپرده تا به شهر‌های همجوار و خارج از استان فرستاده شوند تا منبع درامدی برای بانوان باشد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcep78zvjh8ppi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما