تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

دختران رحمت چشم‌وچراغ خانه و خانواده هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان از دختران به‌عنوان رحمت و چشم‌وچراغ خانه و خانواده عنوان کرد.
دختران رحمت چشم‌وچراغ خانه و خانواده هستند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، علیرضا میری بنجار در مراسم روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) در شهرستان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بیان کرد: دختران رحمت چشم‌وچراغ خانه و خانواده‌ها هستند، دشمن در صدد است به اشعار زن زندگی آزادی مقام و منزلت بانوان را پایین بیاورد؛ ولی ملت ایران آگاه است و چنین اجازه‌ای را نخواهد داد.
 
وی با اشاره به فتنه‌های اخیر دشمن علیه دختران و زنان ایران افزود: دشمنان ایران و اسلام با راه‌اندازی فتنه‌ای بنام دفاع از حق دختران و زنان باهدف برداشتن چادر و ترویج بی‌عفتی در کشور با لیدری برخی از سلبریتی‌های وطن‌فروش اقدام به اغتشاش کرد که مردم باایمان ایران با بصیرت و آگاهی توطئه‌های آنان را خنثی کردند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید خوش‌رو، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهرستان نیز بیان کرد: عفاف و حجاب در سیستان و بلوچستان بین قوم بلوچ و سیستانی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است که این امر ریشه در فرهنگ خانواده‌های مردمان استاندارد.
 
وی افزود: در سیستان و بلوچستان قبل از انقلاب تعداد دختران و زنان باسواد حتی به انگشتان دست هم نمی‌رسیدند؛ ولی به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بسیاری از بانوان در ادارات و جامعه پابه‌پای مردان در حال خدمتگزاری هستند.
 
گفتنی است؛ در پایان به تعدادی از دختران که هم‌نام حضرت معصومه (س) بودند جوایزی اهدا شد.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcaawn6u49nii1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما