تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۲
رئیس هیئت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان خبر داد:

آغاز المپیاد ورزشی کارگران در سیستان و بلوچستان

رئیس هیئت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان از آغاز المپیاد ورزش کارگران برای اولین‌بار در استان خبر داد.
آغاز المپیاد ورزشی کارگران در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حسین سعیدیان بیان کرد: این المپیاد از امروز اول خرداد با حضور ورزشکاران بانو و آقا با شعار «ورزش، سلامتی، بهره‌وری» آغاز شد و تا بیستم خردادماه نیز ادامه دارد.
 
 وی افزود: تکواندو، کاراته، دارت، فوتسال، تنیس‌روی‌میز، والیبال، دوومیدانی، طناب‌کشی، تیراندازی و کبدی از رشته‌های ورزشی این المپیاد است.
 
 رئیس هیئت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان از ورزش به‌عنوان مهم‌ترین عامل کار و تولید نام برد و ادامه داد: اگر سرمایه انسانی جامعه کار و تولید با شور، امیدوار و سالم باشد، بهروزی و پیشرفت کشور نیز حاصل خواهد شد.
 
 سعیدیان گفت: در هیئت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان اجرای برنامه‌های امیدبخش و نشاط‌آفرین در جامعه کارگری را هدف‌گذاری کرده‌ایم و برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگران در این راستا است.
 
 وی توسعه ورزش کارگری را برنامه دیگر هیئت ورزش کارگری در سیستان و بلوچستان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تغییر نگاه‌ها به ورزش کارگری و ورود حامیان مالی به این بخش، شاهد اعزام ورزشکاران کارگر استان به رویدادهای ملی و بین‌المللی باشیم، چرا که این ظرفیت در ورزشکار کارگر وجود دارد و باید از آن حمایت و پشتیبانی لازم صورت پذیرد.

انتهای خبر/ ق
  https://asrehamoon.ir/vdcc4xqs02bqee8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما