کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید فرمانده مرزبانی فراجا از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

1 خرداد 1402 ساعت 23:01

فرمانده مرزبانی فراجا در راستای بررسی آخرین وضعیت حادثه تروریستی مرزهای استان، از یگان‌های تابعه هنگ مرزی سراوان بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازخبرگزاری فارس؛ احمدعلی گودرزی امروز با حضور در یگان‌های تابعه هنگ مرزی سراوان، آخرین وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرارداد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این بازدید در جمع مرزداران گفت: خدمت در مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان با شرایط جغرافیایی خاص، حقیقتاً یک نوع جهاد در راه خداست و شما مرزداران غیور علی‌رغم وجود سختی‌ها و مشکلات، جانانه از مرزهای ایران عزیز حراست و پاسداری می‌کنید و این زحمات شما در درگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی‌ماند؛ زیرا شما با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده‌اید.

وی افزود: یک مرزبان برای موفقیت در مأموریت‌ها، باید مملو از عشق به کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم باشد و مرزنشینان نیز باید مرزبانان را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند.

گودرزی در ادامه عنوان کرد: مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان همواره می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرزهای میهن عزیزمان باشیم و با توکل به خداوند و تلاش در جهت کسب آموزش‌های لازم، به بهترین شکل مأموریتمان را انجام دهیم.

گفتنی است بازدید از گروهان‌ها، پاسگاه‌ها و برجک‌های هنگ‌ مرزی سراوان، ارزیابی وضعیت آموزشی مرزداران، بررسی نقاط حادثه‌خیز، ارزیابی رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای طرح‌های عملیاتی، بررسی روند اجرای طرح عمران مرز و... از دیگر برنامه‌های بازدید سردارگودرزی از مرزهای جنوبی استان بود. 




 
انتهای خبر/


کد مطلب: 160688

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160688/بازدید-فرمانده-مرزبانی-فراجا-مرزهای-جنوبی-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir