کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

واگذاری زمین برای احداث ۱۵۰ هزار مترمربع گلخانه در سیستان و بلوچستان

1 خرداد 1402 ساعت 23:01

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از واگذاری زمین برای احداث ۱۵۰ هزار مترمربع گلخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ در نشست کمیسیون تبصره یک ماده یک واگذاری اراضی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، نماینده استانداری، مدیر امور اراضی و اعضای این کمیسیون در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، ۳۰ پرونده گلخانه به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع بررسی و مورد تأیید قرار گرفت. 

 الهام شهرکی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی در جهت امنیت غذایی از اهداف مهم بخش کشاورزی است، باید با بررسی دقیق‌تر طرح‌ها و درخواست‌ها در کمیسیون از تخریب اراضی مستعد کشاورزی جلوگیری شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۸ مجوز کمیسیون تبصره یک ماده یک به مساحت حدود ۸۷۶ هزار مترمربع در شهرستان‌های سیب و سوران، زابل، دشت یاری، خاش، هامون، نیمروز، هیرمند، لا شار، چابهار، دلگان، تفتان، زر آباد، ایرانشهر و میرجاوه صادر شده که از این تعداد ۴۴ مجوز به مساحت حدود ۳۰۰ هزار مترمربع در سطح شهرستان‌ها با تأکید بر حفظ کاربری اراضی و تقویت زنجیره‌های تولید و امنیت غذایی، به گلخانه اختصاص‌داده‌شده است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 160692

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160692/واگذاری-زمین-احداث-۱۵۰-هزار-مترمربع-گلخانه-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir