تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۱
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

واگذاری زمین برای احداث ۱۵۰ هزار مترمربع گلخانه در سیستان و بلوچستان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از واگذاری زمین برای احداث ۱۵۰ هزار مترمربع گلخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد.
واگذاری زمین برای احداث ۱۵۰ هزار مترمربع گلخانه در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ در نشست کمیسیون تبصره یک ماده یک واگذاری اراضی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، نماینده استانداری، مدیر امور اراضی و اعضای این کمیسیون در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، ۳۰ پرونده گلخانه به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع بررسی و مورد تأیید قرار گرفت. 

 الهام شهرکی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی در جهت امنیت غذایی از اهداف مهم بخش کشاورزی است، باید با بررسی دقیق‌تر طرح‌ها و درخواست‌ها در کمیسیون از تخریب اراضی مستعد کشاورزی جلوگیری شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۸ مجوز کمیسیون تبصره یک ماده یک به مساحت حدود ۸۷۶ هزار مترمربع در شهرستان‌های سیب و سوران، زابل، دشت یاری، خاش، هامون، نیمروز، هیرمند، لا شار، چابهار، دلگان، تفتان، زر آباد، ایرانشهر و میرجاوه صادر شده که از این تعداد ۴۴ مجوز به مساحت حدود ۳۰۰ هزار مترمربع در سطح شهرستان‌ها با تأکید بر حفظ کاربری اراضی و تقویت زنجیره‌های تولید و امنیت غذایی، به گلخانه اختصاص‌داده‌شده است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcb9gb85rhb00p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما