کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد

1 خرداد 1402 ساعت 23:02

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی غلامرضا رضایی را در سمت ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان ابقا کرد.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از وزارت علوم؛ محمدعلی زلفی گل، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، غلامرضا رضایی را در سمت ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان ابقا کرد.

در حکم انتصاب محمدعلی زلفی گل خطاب به غلامرضا رضایی آمده است:
«نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آئین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری به‌موجب این حکم از تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ برای مدت چهار سال در سمت رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان  ابقا می‌شوید.

 انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده  به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های  اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش - محور، پژوهش  آموزش - محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند  «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

 توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 160698

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160698/رئیس-دانشگاه-سیستان-بلوچستان-سمت-خود-ابقا

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir