تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷
فرماندار شهرستان راسک:

دختران رحمت و برکت الهی هستند

فرماندار شهرستان راسک گفت: پیامبر مکرم اسلام (ص) دختر را به عنوان رحمت و برکت الهی مطرح کرده و طبق تاکید ایشان بهترین فرزندان را دختران قلمداد شده است.
دختران رحمت و برکت الهی هستند
سلیم کدخدا در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: زن نیمی از پیکره و بدنه انسانی روی زمین و هر زمان است، زن پازل تعیین‌کننده و تمام‌کننده و کامل‌کننده جنس مقابلش« مرد» است، ترکیب و تلفیق خصوصیات و ویژگی‌های هویتی و شخصیتی منحصر به فرد زن و مرد نمونه کامل انسان را می‌سازد.

وی تصریح کرد: دختر به لحاظ مقطع سنی ریشه و پایه شخصیت انسانی زن قلمداد می‌شود، دختر در خردسالی رحمت خدا در زندگی زناشویی و مشترک کامل‌کننده مرد شریک خود و در نقش مادری کلیددار بهشت است، دختر امروز مادر فردای جامعه و تربیت‌کننده و پرورش دهنده، سازنده، پردازنده و تحویل دهنده نسل آینده ساز است، زن شیرازه حفظ انسجام خانواده به عنوان رکن و استوانه جامعه است.

فرماندار راسک ادامه داد: خود خویشتن زن را در منبع عظیم قرآن و احادیث صحیح وروایات معتبر جستجو و کشف کنید و دریابید و معلومات خود را تقویت کنید، دانایی شما به منزله واکسینه شدن خود شما در برابر ناملایمات است.

وی گفت: شخصیت زن‌های برجسته، الگو‌های موفق تاریخ معاصر را مطالعه کنید و الگوبرداری یکی از اصول تحقق موفقیت فردی و حرفه‌ای است.

کدخدا خاطرنشان کرد: حقوق خانواده و زنان را در قوانین و مقررات (مدنی، جزایی، کیفری، اجتماعی، فرهنگی و عمومی و... ) مرور کنید و آگاهانه و هوشمندانه به مقابله با اشکال و مصادیق تبعیض‌ها و نابرابری‌های ناعادلانه جنسیتی بپردازید.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdciuuazyt1aqy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما