کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرسازمان بسیج ادارات سیستان وبلوچستان:

سران طوایف پشتیبان نظام و رهبری هستند

2 خرداد 1402 ساعت 10:08

مدیرسازمان بسیج ادارات سیستان وبلوچستان گفت: سران طوایف همیشه و در زمان‌های مختلف پشتیبان نظام و رهبری هستند.


به گزارش عصر‌هامون به نقل از استال پرس، حسن نکوئی در نشست هم‌اندیشی سران طوایف وعشایر شهرستان نیکشهربخش بنت بیان کرد: علمای شیعه و سنی چون مالک اشتر معمار گونه عمر خود را برای خدمت به انقلاب سپری می‌کنند، امروز ایران عزت و آبرو دارد و این عزت خاص شیعه و سنی نیست بلکه برای اقوام و طوایف مختلف است.

وی افزود: عشایر در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند، ۳۵ درصد از صنایع دستی کشور در دستان پرتوان عشایر است، ما باید قدران خدمات ارزشمند عشایر باشیم، باید بصیرت داشته و دشمن‌شناس باشیم زیرا که‌ایستادن پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بصیرت می‌خواهد و اگر کسی پای این آرمان بایستد به مقام والای شهادت می‌رسد، مانند مولوی جنگی زهی و مولوی ریگی که به این فیض نائل شدند.

مدیرسازمان بسیج تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی کشورایران امنیت، آب، برق، مدرسه و حوزه علمیه نداشت، اما امروز جمهوری اسلامی ایران پرچمدار اسلام و نهضت حسینی در سطح جهان است.

نظر کدخدایی بزرگ طایفه کدخدایی گفت: ما به عنوان بسیجی افتخار می‌کنیم که در خدمت مردم بوده وهستیم اگر مسئولی خود را بسیجی و از مردم بداند حتماً مردم با او همکاری می‌کنند و با او همراه می‌شوند.

وی ادامه داد: اگرامروز آمریکای جنایتکار قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد به این دلیل است که در هشت سال دفاع مقدس سنجیدند و متوجه شدند که نمی‌شود برای جنگ با ایران از طریق نظامی وارد شد زیرا اقوام و طوایف کشور پشت نظام را هیچگاه خالی نکرده و نمی‌کنند.

کسی که با خدا باشد خدا با اوست

مولوی علی ایزد پناه، امام جمعه بخش بنت اذعان کرد: امروز دشمن زندگی مسالمت‌آمیز مردم شیعه و سنی در کنار هم را نمی‌خواهد، طوائف استان مردمی بصیر، هوشیار و آگاه هستند و دل در گرو انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: دشمنان همواره مشغول نقشه چینی و انجام اقدامات خصمانه هستند و می‌بینیم با انجام کار‌های مخرب سعی دارند وحدت و همدلی بین شیعه و سنی را از بین ببرند، اما با حضور همیشگی سران طوایف و معتمدین و جوانان حاضر در صحنه‌های انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

مراد بلوچی، بزرگ طایفه بلوچی عنوان کرد: از سران طوایف می‌خواهم که خدمات نظام جمهوری اسلامی را به جوانان بازگو کنند و دراین راه بکوشیم‌ اندیشه‌های ناب انقلاب را در همه زمینه‌های سیاسی فرهنگی و اقتصادی معرفی کنیم.

به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار نشست هم‌اندیشی سران طوایف و عشایر شهرستان نیکشهر بخش بنت برگزار شد.

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 160719

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160719/سران-طوایف-پشتیبان-نظام-رهبری-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir