تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

هدف دشمن ایجاد نارضایتی در میان مردم است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ایجاد ناامیدی و نارضایتی در میان مردم می‌باشد.
هدف دشمن ایجاد نارضایتی در میان مردم است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمد شفائی در جمع مسئولین اقشار مختلف بسیج استان ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: قطعاً شما عزیزان نسبت به دینی که به شهدا داریم آگاهید و همه ما باید با نگاه عمیق و راهبردی نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف آن معرفت پیدا کنیم.

وی افزود: ما باید قدردان تلاش‌های ارزشمند افرادی باشیم که امروز در مرز‌ها در شرایط بسیار سخت در حال مرزبانی و دفاع از کشور هستند که شما شاهد بودید در نقطه صفر مرزی عزیزان ما جان خود را فدای انقلاب و مردم کردند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: ما باید با نگاه بلند تلاش نماییم تا قدم‌های بزرگی را در راستای وظایف خود برداریم تا بتوانیم از فرصت حداقلی که به ما داده شده، بیشترین بهره را برای انقلاب ببریم.

شفائی تصریح کرد: همه اقشار در این مسیر ارزشمند انقلاب اسلامی وظیفه‌ای دارند و همه ما باید در راستای وظایف خود بیشترین تلاش را انجام دهیم. ما باید با تلاش‌های شبانه روزی و با شناخت دقیق از دسیسه‌های دشمن تلاش کنیم تا سطح رضایتمندی مردم را نسبت به نظام بالا ببریم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ایجاد ناامیدی و نارضایتی در میان مردم می‌باشد.

فرمانده سپاه سلمان گفت: ظرفیت اقشار بسیار ارزشمند است و در جای جای نقاط استان می‌شود تا اقدامات خوبی را انجام داد. اگر ما وظایف خود را به خوبی و با دغدغه‌مندی انجام دهیم قطعاً نتایج خوبی تا پایان سال کسب خواهیم کرد.

شفائی تأکید کرد: به شرایط موجود بسنده نکنید و نگاه خود را راهبردی و عمیق کرده و حرکت خود را شتاب دهید.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcew78zzjh8pfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما