تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۳
امام جمعه سراوان گفت: پیام فتح خرمشهر امید است و اینکه دشمن مقابل ما به زانو در خواهد آمد و پیام استقامت و عشق به انقلاب را دارد.
پیام فتح خرمشهر امید به آینده است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از شستون، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس اعضای ستاد گرامیداشت سوم خرداد به همراه فرمانده سپاه شهرستانی سراوان و دیگر اعضا با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابی‌طالب (ع) دیدار کردند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای اخیر شهرستان سراوان، بیان کرد: چهل و چهار سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد انقلابی که می‌توان از آن به‌عنوان معجزه در این عصر یادکرد که همه دنیا را به حیرت در آورد و آن‌چنان غافلگیری در دنیا ایجاد کرد که به تمام فرمول‌های مادی در این عالم مهر باطل زد.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به پرچم‌داری امام خمینی (ره) و با ندای توحید و اینکه اسلام توان مدیریت و حاکمیت و پیاده‌کردن همه ابزار و اعمال را داشته و دارد روی کارآمد.
 
امام‌جمعه سراوان ادامه داد: در آن زمان یکی از یاغی‌ترین و قلدرترین افراد یعنی صدام را برای زمین‌گیر کردند انقلاب اسلامی تجهیز کردند؛ اما امام (ره) زیر بار استکبار نرفت و ذره‌ای از آرمان‌ها و گفتمان خود کوتاه نیامد و مقابل همه آنها ایستاد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: زمانی صدام وارد خرمشهر شد که تقریباً ۷۰ درصد آن را خراب کرده بودند؛ اما با مجاهدت و رشادت رزمندگان اسلام خرمشهر آزاد شد و فتح خرمشهر شروعی برای سرکوب دشمن بود.
 
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: آزادسازی خرمشهر نشانه حقانیت انقلاب اسلامی ایران و یکی از نشانه‌های عشق مجاهدین مخلص در راه خدا و امام بود، خرمشهر با مقاومت و عشق به امام و انقلاب فتح شد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری گفت: پیام فتح خرمشهر مقاومت مقابل دشمن است و فتح خرمشهر چون حق است معجزه وار است.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تبلیغات یک فوتبالیست و یک بازیگر تکان که نمی‌خورد هیچ بلکه مقاوم‌تر می‌شود، ادامه داد: فتح خرمشهر یعنی وجود انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب این ندا را به ما می‌دهد که اگر بدانیم، در رکاب و مسیر باشیم همچنان که انقلاب اسلامی وحشتی در دل همه مزدوران عالم ایجاد کرد، ایجاد می‌کند.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: فتح خرمشهر تمامی معادلات نظامی و سیاسی دنیا را به هم زد و مانده‌اند مگر می‌شود خرمشهری که باسیاست کارشناسان نظامی و چینش‌های داخل، گروهی با جان و خون خود خرمشهر را آزاد کنند؛ همه صحنه‌های انقلاب اسلامی معجزه وار است و قدرت خدا را می‌بینیم.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: هر فردی علیه نظام و انقلاب است خداوند متعال آن را از صحنه خارج می‌کند ما مشاهده کردیم فرعون زمان یعنی صدام را با ذلیل‌ترین وضعیت از سوراخ موش در آوردند و به دار آویختند که این معجزه الهی است.
 
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی و فتح خرمشهر و هم سرنگونی صدام معجزه الهی است. توجه داشته باشیم هر فردی در توان خود کار فرهنگی و تبیین کند و برای انقلاب حرکت کند.
 
امام‌جمعه سراوان خاطرنشان کرد: ما توانستیم از موج‌های سهمگین خارج شویم الان در مسیر و در حال حرکت هستیم و دنیا به تکاپو افتاده است، پیام فتح خرمشهر امید است و اینکه دشمن مقابل ما به‌زانو در خواهد آمد و پیام استقامت و عشق به انقلاب را دارد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران آینده‌ای روشن و جهانی دارد اگر درک نکنیم باز هم این حقیقت از بین نمی‌رود. پیام فتح خرمشهر امید به آینده و پیام حقیقت انقلاب این است که ما در آینده قدرتمندتر هستیم. راه و بستر به‌خوبی محقق می‌شود. سپاه همزاد انقلاب و نهاد مقدسی است که باید همراه انقلاب در همه ابعاد با سرعت همراه باشد.
 
احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این دیدار بیان کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های متنوعی در سطوح مختلف برنامه‌ریزی‌شده و با همکاری اعضای ستاد و حوزه و پایگاه‌های مقاومت اجرایی می‌شود.
 
وی افزود: امید است اجرای برنامه‌ها یادآور حماسه‌های رزمندگان اسلام و شهدایی باشد که جان خود را فدا کردند که به وضعیت فعلی که به خار چشم دشمن تبدیل شده‌ایم.
 
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: عناد استکبار جهانی حاکی از پیشرفت و رشد در تمامی زمینه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بیم و هراس را میان آنها ایجاد کرده است.
 
مالدار خاطرنشان کرد: هر روز توطئه جدیدی ایجاد می‌کنند؛ اما به دلیل مقاومت و آگاهی مردم بصیر ایران نتیجه نمی‌گیرند و در حال حاضر دشمن به‌زانو افتاده است.
 
انتهای خبر/
 
  https://asrehamoon.ir/vdcdsz0fnyt0956.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما