تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

عملیات بیت‌المقدس روحیه خودباوری را به ملت تزریق کرد

عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بود که روحیه خودباوری و اعتقاد قلبی را به ملت تزریق کرد.
عملیات بیت‌المقدس روحیه خودباوری را به ملت تزریق کرد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، همزمان با فرارسیدن سوم خرداد و سالروز آغاز عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛
بسمه تعالی
فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است. امام خمینی رحمت الله علیه

سوم خرداد، سالروز یادآوری حماسه آزادسازی خرمشهر و الگو و نمادی برای اثبات آیه شریفه فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ است و نمودی عینی از نصرت الهی می‌باشد.

سوم خرداد نماد عزت، مقاومت، ایثار و پیروزی است؛ این روز نماد خودباوری بر مبنای تکیه بر معنویات و هدایت غیبی از جانب پروردگار است که اثبات کرد می‌شود در سپاه حق با سلاح‌ایمان بر سلاح‌های دنیوی جبهه باطل پیروز شد.

عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بود که یکی از برکات ارزشمند آن تزریق روحیه خودباوری و اعتقاد قلبی به امداد‌های خداوند است.

سوم خرداد تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و در گذشت زمان محصور نخواهد گردید بلکه «سوم خرداد» فرازمانی است، چرا که حق امری ورای زمان و مکان است و سوم خرداد ر‌هایی حق مطلق از قید باطل مطلق بود.

با گذشت چند دهه از سالگرد این عملیات غرور آفرین هنوز درس‌های این اتفاق بزرگ برای مسئولین و ملت ما می‌تواند راه گشا و کلید حل مشکلات باشد. یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های عملیات آزادسازی خرمشهر اتحاد و همدلی مردم و نیرو‌های مسلح بود که امروز نیز این اتحاد می‌تواند راهگشا و‌امیدآفرین باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به خصوص عملیات غرور آفرین بیت المقدس اعلام می‌دارم که مسیر حرکت نیرو‌های مسلح همچنان مبارزه بی‌وقفه با کفر و استکبار است و تلاش‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف و از پای در آوردن انقلاب اسلامی ایران به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcbagb80rhb0zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما