ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - ارتفاع بارش در کلاته سیاه از توابع زاهدان به ۱۳ میلیمتر رسید - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان:

ارتفاع بارش در کلاته سیاه از توابع زاهدان به ۱۳ میلیمتر رسید

2 خرداد 1402 ساعت 20:45

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از ۱۳ میلیمتر ارتفاع بارش در کلاته سیاه از توابع زاهدان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، محسن حیدری بیان کرد: از ایستگاه فرودگاه زاهدان ۴.۰ ، خیرآباد بالا ۱۰، میرجاوه ۱ میلیمتر گزارش باران داشته‌ایم.
 
 وی افزود: از امروز در نواحی مرکزی و نوار شرقی استان شرایط برای رشد ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای مهیا است.
 
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان هفته در نواحی جنوبی استان وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید برخی نقاط گردوخاک و افزایش غبار انتظار می‌رود.
 
 وی ادامه داد: در شمال استان از چهارشنبه تا یکشنبه وزش بادشدید و گردوخاک پیش‌بینی و روی دریا تا شنبه وزش باد نسبتاً شدید و دریا به‌ویژه در نواحی شرقی مواج خواهد بود.

به گفته حیدری؛ از رفتن به ارتفاعات و خودداری از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری شود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان غبارآلود شدن هوا از ترددهای غیرضروری خودداری و از سازه‌های گلخانه‌ها محافظت شود.
 
 حیدری تصریح کرد: باتوجه‌به مواج بودن دریای عمان از شنا و تفریحات دریایی خودداری و در ترددهای دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی احتیاط شده و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

انتهای خبر/ ق


کد مطلب: 160747

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/160747/ارتفاع-بارش-کلاته-سیاه-توابع-زاهدان-۱۳-میلیمتر-رسید

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir