تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۹
فرمانده پایگاه دریایی امام علی چابهار؛

۳۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان چابهار توزیع شد

فرمانده پایگاه دریایی امام علی چابهار گفت: باتوجه‌به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک‌های مؤمنانه تعداد ۳۹۰ بسته معیشتی بین شهروندان نیازمند چابهاری توزیع شد.
۳۹۰ بسته معیشتی  بین نیازمندان شهرستان چابهار توزیع شد
به گزارش پایگاه خبری عصر هامون به نقل از چهاربهاران؛ ناوسالار یکم محمد نوذری فرمانده پایگاه مستقل دریایی امام علی (ع)  شهرستان چابهار در مراسم رزمایش احسان و کمک‌های مؤمنانه بیان کرد: در دین مبین اسلام در خفا و علنی به احسان و نیکوکاری توصیه شده است، گاهی باید احسان به‌صورت علنی باشد تا برای دیگران به عنوان الگو و راهی باشد.

 وی ادامه داد: انقلاب ما مردمی است و ما هم تلاشمان این است که پشتوانه مردم باشیم حضرت امام خمینی (رة) تاکید خاصی بر مستضعفین داشتند و اشاره داشتند که انقلاب و جنگ و تمام موضوعاتی که مربوط به کشور عزیزمان است با تلاش همین مستضعفین بوده است.

نوذری ضمن اشاره به اینکه باید در کنار مردم بود بیان کرد: گاهی دربین جمعیت افرادی را می‌بینیم که برای مثال برای ساختن یک جاده برای یک روستا بسیار تلاش کردند اما به نتیجه نرسیدند می‌توان با حل این مشکلات حتی کوچک نیز مردم را به انقلاب امیدوار کرد.

وی تصریح کرد: آغاز دهمین مرحله رزمایش پویش همدلی احسان با هدف توزیع ۳۹۰ بسته معیشتی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های جنوبی به مرحله اجرا رسیده است.

نوذری،اظهار کرد: توزیع این بسته‌ها با محوریت خانه‌های احسان در محلات و روستاهای کم برخوردار و خانواده‌های کم بضاعت توسط گروه‌های جهادی و مردمی انجام می‌گیرد.

وی افزود: هربسته شامل برنج، روغن مایع مخلوط، روغن مایع سرخ کردنی، قند، لوبیا قرمز، لپه، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و سوپ آماده می‌باشد که ارزش ریالی هر بسته ۸ میلیون ریال است.

نوذری اظهار کرد: اینگونه خدمات و برنامه‌ها از طرف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باعث ایجاد انسجام، اتحاد، همدلی و پویایی بین گروه‌های جهادی و مردمی و امید بخشیدن به خانواده‌های کم برخوردار جامعه می‌باشد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgnz9qzak93u4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما